Jak získat krásný zadek do bikin

3 Metody:Cviky pro pevnější hýžděDržte dietu, abyste zhubli na hýždíchJak zvýraznit hýždě

Pokud máte obavy z toho, jak budete v létě v bikinách vypadat zezadu, máte několik možností, jak svůj problém vyřešit. Můžete pochopitelně cvičit a posílit hýžďové svaly, nebo můžete zhubnout, abyste se zbavili tuku v této oblasti, nebo můžete zkusit některé z našich tipů, které vám pomohou zlepšit váš vzhled téměř bez práce.

1
Cviky pro pevnější hýždě

  1. 1
    Dělejte dlouhé výpady do stran, abyste posílili hýžďové svaly. Pokud chcete zvýšit intenzitu tohoto cviku, vezměte si do rukou činky.
    • Stoupněte si s mírně rozkročenýma nohama a ruce si opřete o boky. Když si dáte ruce na boky, přinutí vás to držet rovnováhu břišními a zádovými svaly. Pokud máte v rukou činky, mějte je rovně podél těla.
    • Dívejte se dopředu a vykročte pravou nohou o krok doprava. Pokrčte pravou nohu a přeneste na ni váhu. Levou nohu byste měli nechat nataženou. Obě chodidla by měla stále mířit dopředu a ruce byste měli mít na bocích.
    • Vytlačte se pravou patou nahoru a vraťte se do původní pozice.
    • Zopakujte cvik i s levou nohou a celkem udělejte tři série po deseti cvicích.
  2. 2
    Dělejte základní dřepy. Dřep je cvik, kterým posílíte stehna i hýždě. Pokud chcete zvýšit intenzitu, můžete si do rukou vzít činky. [1]
    • Stoupněte si s mírně rozkročenýma nohama a ruce si opřete o boky.
    • Pokrčte kolena tak, abyste je neměli před špičkami nohou, jako kdybyste si chtěli sednout na židli. Mějte paty stále na zemi a vystrčte hýždě dozadu. Nezapomeňte stále držet narovnaná záda. Když se budete při dřepu předklánět, budete zatěžovat záda.
    • Vraťte se do původní pozice a celý cvik dvacetkrát zopakujte.
  3. 3
    Začněte každý den dělat kliky. Kliky se hodí k posílení celého těla, včetně hýžďových svalů. Kromě nich si s nimi vypracujete paže, hrudník a břicho. [2]
    • Lehněte si na břicho na zem a opřete se dlaněmi o podlahu. Lokty byste měli mít ve vzduchu.
    • Dotýkejte se podlahy pouze špičkami nohou a paty mějte ve vzduchu.
    • Vytlačte tělo nahoru pomocí rukou do vzduchu a stále držte narovnaná záda. #* Opakujte cviky tak dlouho, dokud se neunavíte. Potom si dejte pauzu a udělejte ještě několik sérií.[3]
    • Pokud si to chcete ze začátku usnadnit, můžete dělat kliky na kolenou, ne na špičkách nohou. [4]
  4. 4
    Dělejte baletní dřepy. Tyto dřepy vám kromě hýždí posílí také stehenní svaly.
    • Stoupněte si s mírně rozkročenýma nohama a vytočte špičky do stran. Můžete si dáte ruce před sebe, nebo si je položit na boky, ale musíte mít stále narovnaný trup a dívat se před sebe.
    • Pokrčte kolena nad chodidla a zastrčte hýždě.
    • Vraťte se do původní pozice a celý cvik desetkrát zopakujte.
  5. 5
    Vypracujte si nohy a paže pomocí výpadů. Tyto speciální výpady vám pomohou posílit nohy a zlepšit rovnováhu. [5]
    • Stoupněte si s rukama po stranách a s nohama v šířce ramen.
    • Vykročte dopředu pravou nohou a obě ruce natáhněte dopředu, abyste se dotkli pravé nohy (nebo se k ní co nejvíce přiblížili).
    • Vraťte se do původní polohy a zopakujte tento cvik s levou nohou. Celkem proveďte cvik desetkrát s každou nohou.
    • Pokud si chcete vypracovat paže ještě více, můžete si do rukou vzít činky a spojit tento cvik s bicepsovým zdvihem. Zvedněte si činky od pasu k ramenům s dlaněmi směrem nahoru, ale pohybujte pouze předloktím. Až budete ruce dávat dolů směrem k chodidlům, otočte je dlaněmi směrem k zemi. [6]
  6. 6
    Dotkněte se prstů na nohou. Dotknout se prstů na nohou nezní jako příliš těžký cvik, ale vždy, když se při něm budete zvedat zpět, budete muset zapojit hýžďové svaly a posílíte je. Proto se tomuto cviku říká mrtvý tah.
    • Stoupněte si s mírně rozkročenýma nohama.
    • Předkloňte se tak, abyste měli boky rovnoběžně se zemí. Ruce si můžete opřít o lýtka, nebo můžete mít konečky prstů namířené směrem k zemi s nataženými pažemi.
    • Vraťte se do původní polohy a celý cvik desetkrát zopakujte.
  7. 7
    Dělejte leg dipy, které vám pomohou posílit nohy a zároveň také hýždě. Kromě toho vám tento cvik pomůže posílit rovnováhu.
    • Najděte si židli, která má sedátko alespoň 0.6-0.9 m nad zemí.
    • Opřete si pravou nohu o židli a otočte tělo tak, abyste židli měli v pravém úhlu po vaší pravé straně.
    • Pokrčte levou nohu a mějte stále narovnaná záda.
    • Udělejte tři série po deseti cvicích.
  8. 8
    Zapojte do svého každodenního života více pohybu. Tančete si v kuchyni během přípravy večeře, jděte si s dětmi zasportovat do parku, nebo choďte více pěšky. Když se budete více hýbat, posílíte nejen hýždě, ale celé své tělo. [7]

2
Držte dietu, abyste zhubli na hýždích

  1. 1
    Snižte svůj celkový kalorický příjem. Pokud chcete zhubnout, musíte pomocí cvičení a běžné aktivity spálit více kalorií, než kolik sníte. [8]
    • Pokud chcete jíst méně, můžete používat menší talíře.
    • Dalším způsobem je počítání kalorií, což vám umožní například vedení deníku. Zapisujte si vše, co každý den sníte, včetně velikosti porcí, a potom si spočítejte, kolik kalorií každý den přijmete. Můžete si také stáhnout do telefonu aplikace, které vám pomohou počítat kalorie.
  2. 2
    Místo sacharidů začněte jíst zeleninu. Místo brambůrků si k obědu dejte brokolici. Místo hranolek si v restauraci dejte salát. K večeři si místo misky rýže dejte špenát. Když učiníte tyto malé změny, podaří se vám omezit množství kalorií na minimum a zároveň nebudete mít hlad. Kromě toho vám vláknina ze zeleniny zaplní žaludek a nebudete mít chuť na nezdravé potraviny. [9]
    • Pokud si chcete dát salát, nezapomeňte na to, že ne všechny saláty jsou zdravé. Některé obsahují tučné sýry a dresinky, které jim značně zvyšují množství kalorií. Najděte si salát, který se skládá ze zeleniny a ovoce a neobsahuje dresink, ale nezapomeňte na to, že hlavní součástí jídla by měly být bílkoviny. [10]
  3. 3
    Jezte více bílkovin. Bílkoviny se tráví dlouhou dobu, což znamená, že vás zasytí na dlouho. Dejte si snídani bohatou na bílkoviny, například dvě vařená vejce s ovocem. Budete díky tomu sytí po celý den. [11]
  4. 4
    Postupně přestaňte jíst cukr. Cukr vám velmi rychle přidá spoustu kalorií, zejména pokud pijete limonády a džusy. Kromě toho American Heart Association doporučuje ženám sníst pouze 6 lžiček cukru denně. Cukr v ovoci a v zelenině je v pořádku, ale měli byste se vyhýbat rafinovanému cukru. [12]
    • Čtěte si obaly potravin. Potraviny mohou obsahovat cukr, i když nejsou vůbec sladké – například pečivo, dresinky a omáčky. Nezapomínejte na to, že se cukr skrývá i pod jinými názvy, například „kukuřičný sirup, „melasa“ nebo „sukróza.“ [13]
    • Nahrazujte cukr jinými příchutěmi. Místo cukru si do kávy můžete dávat například skořici. [14]

3
Jak zvýraznit hýždě

  1. 1
    Oholte si ochlupení. Není žádným tajemstvím, že chloupky rostou přesně tam, kde je nechcete mít. Pokud máte ochlupení v oblasti bikin, odstraňte si ho voskem, nebo si ho oholte. [15]
    • Můžete použít také krém na odstranění chloupků, ale nejprve si ho otestujte na malé části pleti, abyste měli jistotu, že vám nebude dráždit pokožku.
  2. 2
    Používejte peeling. Používejte jemný peeling, který vám umožní zbavit se mrtvých kožních buněk. Když odstraníte mrtvé kožní buňky, budete mít jemnou a hladkou pleť.[16]
  3. 3
    Opalujte si pleť, ale bez škodlivých paprsků. Používejte samoopalovací krém, který vám dodá tmavší pleť, aniž byste museli chodit do solária. Vezměte si velké zrcadlo a naneste si krém na celé tělo a dejte si pozor, abyste to nepřehnali na citlivých místech, jako jsou kolena, lokty a obličej. Nejprve si vyzkoušejte své plavky, abyste měli jistotu, že si krémem natřete všechna místa na těle, která budou v bikinách vidět. [17]
    • Pokud chcete dosáhnout co nejlepšího opálení, kupte si například Brilliant Bronze Tinted Self Tanning Gel od značky Shiseido, nebo Intense Bronze Self Tanning Tint od značky Clarins, které získaly nejvyšší hodnocení od Total Beauty. Tyto produkty jsou ovšem relativně drahé. [18]
    • Nejlepší samoopalovací krémy neobsahují barviva, ale kyselinu DHA, která přirozeně změní barvu vaší pleti. [19]
  4. 4
    Používejte hydratační krémy. Po každém sprchování použijte hydratační krém nebo tělové mléko, abyste měli hladkou a zdravou pleť. [20]
  5. 5
    Vyberte si správné bikiny pro svůj typ postavy. Každému sluší jiný typ bikin, takže byste si měli vybrat ten, který pro vás bude vhodný.
    • Pokud máte širší boky a stehna, kupte si vysoce střižené bikiny, protože v jiných typech plavek nebudete vypadat dobře. Kromě toho vám tento střih opticky prodlouží nohy. Zkuste bikiny se spodním dílem ve střihu tanga, které vám budou slušet. [21]
    • Pokud je vaší problémovou oblastí břicho, noste chlapecké šortky, které vám břicho opticky zmenší. Budete mít štíhlejší břicho a zároveň tím zvýrazníte svůj zadek. [22]
    • Pokud máte větší zadek a stehna, noste bikiny s volány a malými sukněmi. Malá sukně vám skryje problémové partie a volány dodají délku, takže si budete moci bikiny upravovat podle potřeby. [23]
    • Pokud máte atletickou postavu, noste bikiny s kalhotkami tanga, které vaše svalnaté tělo nerozšíří ještě více. [24]
    • Vyhýbejte se lesklým materiálům. Lesklé látky zvýrazní každý záhyb vašeho těla a přitáhnou pozornost k problémovým partiím. Kupte si raději jednobarevné plavky z běžných materiálů. [25]
  6. 6
    Jezte méně soli. Sůl způsobuje zadržování vody v těle, což může způsobit, že budete vypadat silnější, než jste. Místo soli používejte při vaření různé bylinky a v restauraci si dávejte jídlo s nízkým obsahem soli. Vždy si čtěte obaly potravin, protože mnoho produktů obsahuje přidanou sůl. [26]
  7. 7
    Stůjte rovně. Když budete mít správné držení těla, celé vaše tělo bude vypadat lépe, protože se vám zvednou problémové partie a budete mít vypnutou pleť. [27]
  8. 8
    Uvědomte si, že nikdo není dokonalý. Možná nemáte tak krásný zadek, jak byste chtěli mít, ale to by vám nemělo bránit v tom, abyste si užívali ve vlnách a plavali v bazénu se svými přáteli.

Tipy

  • Když budete mít při cvičení narovnaná záda, budete mít lepší držení těla, což vám pomůže vypadat v plavkách lépe.
  • Posilujte s činkami. Většinu cviků, při kterých máte ruce opřené o boky, lze upravit tak, abyste v nich mohli mít činky. Začněte s lehkými činkami a postupně se vypracujte k těžším činkám.

Varování

  • Zahřejte se pomocí základního protahování a potom teprve posilujte, abyste si nenamohli svaly.
  • Je nutné mít při všech cvicích na nohy a hýždě stále narovnaná záda, jinak byste je příliš zatěžovali.
  • Pokud se zotavujete z nějakého zranění, neměli byste se věnovat intenzivnímu cvičení.

Zdroje a citace

  1. http://www.webmd.com/diet/ss/slideshow-bikini-countdown
  2. http://www.webmd.com/diet/ss/slideshow-bikini-countdown
  3. http://www.webmd.com/fitness-exercise/features/doing-the-perfect-push-up?page=2



Ukázat více... (24)

Informace o článku

Kategorie: Osobní fitness

V jiných jazycích:

English: Get a Great Bikini Butt, Italiano: Avere un Lato B da Bikini, Español: ejercitar el trasero para usar bikini, Deutsch: Einen tollen Bikinipo antrainieren, Português: Exercitar se para Conseguir um Traseiro que Fique Bem em um Biquíni, Русский: хорошо выглядеть в трусиках бикини, Français: avoir de jolies fesses en bikini, Nederlands: Geweldige bikinibillen krijgen, Bahasa Indonesia: Mendapatkan Bokong Bikini yang Indah

Stránka byla zobrazena 3 424 krát.

Byl tento článek přesný?