Jak rychle zhubnout 10 kilo

V tomto článku:Specializovaná dietaCvičte

Vědět, jak rychle zhubnout deset kilo, je užitečné k tomu, abyste vypadali a cítili se lépe, a abyste měli zdravé sebevědomí. Existuje velké množství diet, ale pokud budete hubnout zdravě, je mnohem větší šance na to, vysněnou váhu si udržet dlouhodobě. Omezte některá jídla a denně cvičte, a za pár týdnů budete viditelně štíhlejší.

1
Specializovaná dieta

  1. 1
    Vyškrtněte z jídelníčku nezdravé potraviny. Zahrnuje to nápoje s vysokým obsahem cukru jako je coca-cola, ovocné džusy a energy drinky. Přestaňte sladit kávu a čaj. Vyhýbejte se jídlu bohatému na tuky a cukr – žádné sušenky a čokoládové tyčinky.
  2. 2
    Nahraďte veškeré přijímané tekutiny jen čistou, studenou vodou. Tělu zabere zpracování studené vod víc energie, protože ji napřed musí ohřát. Je to pár spálených kalorií navíc pokaždé, když se napijete. Voda také tělo pomáhá čistit od toxinů.
  3. 3
    Pijte alespoň 2 litry vody denně. Nesnažte se vodu ochutit cukrem nebo jinými umělými sladidly. Nepomohou vám.
  4. 4
    Jezte velké množství čerstvého ovoce a zeleniny, obzvlášť jablka a citrusy. Ty napomáhají procesu spalování tuků. Vyhýbejte se jídlu z konzervy a polotovarům – obsahují velké množství přidané soli a cukru, a to zpomaluje metabolismus.
  5. 5
    Konzumujte dostatek celozrnných výrobků. Nahraďte bílý chléb, bílé těstoviny a bílou rýži jejich zdravějšími, celozrnnými variantami. Kupte si celozrnné cereálie.
  6. 6
    Kupujte si netučné nebo alespoň polotučné mléčné výrobky. Pijete-li mléko, nahraďte plnotučné odtučněným.
  7. 7
    Jezte libové maso, jako například kuřecí prsa bez kůže. Místo mletého hovězího sáhněte po mletém krůtím mase. Mleté maso by také nemělo mít vyšší obsah tuku, než 7%, hlídejte si to.
  8. 8
    Jezte několik menších porcí denně, nikoliv pouze 3 velké porce. Když budete jíst často, ale menší množství, metabolismus bude pořád nastartovaný na plný výkon. Také toho sníte méně, protože nebudete hladovět.
  9. 9
    Po dobu jednoho měsíce snižte denní příjem kalorií na 1500. Počet přijímaných kalorií je ta nejdůležitější věc při snižování hmotnosti. Mějte také přehled o zkonzumovaných tucích. Snažte se je udržet na maximálně 30 gramech denně.

2
Cvičte

  1. 1
    Denně cvičte 6-7 dní v týdnu. 30 minut kardio cvičení ráno a 30 večer.
  2. 2
    Po každém kardio cvičení ještě dalších 30 minut zvedejte činky. Procvičujte bicepsy, tricepsy, pektorální svaly, zádové svaly a deltoidy.
  3. 3
    3 – 4x týdně dělejte dřepy a výpady, až docvičíte s činkami. Vypracování svalů na nohou je při hubnutí důležité – jsou to velké svaly a čím větší objem svalové hmoty na těle máte ,tím více kalorií budete spalovat.

Tipy

  • 10 minut před každým jídlem vypijte dvě sklenice vody. Zaplní vám to žaludek, a vy toho pak sníte méně.
  • Když přijde na odměnu, zamyslete se nad tím, jak snadno dostupná je. Dostáváte od maminky dort jen jednou do roka? Dejte si kousek. Můžete si tu koblihu koupit, kdykoliv jdete kolem pekařství? Odolejte.
  • Pokoušet se zhubnout víc než 10 kilo za měsíc povede pravděpodobně k jo-jo efektu. Pro zdravé hubnutí potřebujete více času.

Varování

  • Než začnete s dietou a změnou životního stylu, raději se poraďte s lékařem.

Informace o článku

Kategorie: Plánování a životní styl

V jiných jazycích:

English: Lose 10 Kg Fast, Français: perdre 10 kg rapidement, Español: bajar 10 kilos rápidamente, Deutsch: Schnell 10kg abnehmen, Português: Perder 10 Kgs Rapidamente, Italiano: Perdere 10 Kg in Poco Tempo, Nederlands: Snel 10 kilo afvallen, Русский: быстро сбросить 10 кг, 中文: 快速减掉10公斤, Bahasa Indonesia: Cepat Menurunkan Berat Badan Sepuluh Kilogram, Tiếng Việt: Giảm 10 kg Một cách Nhanh chóng, ไทย: ลดน้ำหนัก 10 กิโลแบบเห็นผลเร็ว, العربية: فقدان 10 كيلوجرامات من وزنك سريعاً, 한국어: 빠르게 10kg 감량하는 방법, 日本語: 短期間で10kg減量する, हिन्दी: तेजी से 10 किलो वजन कम करें

Stránka byla zobrazena 2 612 krát.
Byl tento článek přesný?