Jak se připravit na boot camp námořní pěchoty

V tomto článku:Fyzická příprava na boot campDuševní příprava

Boot camp námořních jednotek USA je velmi náročný a to i v porovnání s ostatními jednotkami americké armády. Lidé, kteří se chtějí stát námořníky musejí překonat své hranice a zvládnout extrémní fyzický a duševní stres. Je sice nemožné se na to kompletně připravit, ale když budete pracovat na své fyzičce a nastudujete si mentální požadavky, během několika měsíců před začátkem boot campu se můžete alespoň částečně připravit na to, co vás čeká.

Část 1
Fyzická příprava na boot camp

Naučte se standardy testů námořních jednotek

  1. 1
    Zjistěte si, jakými testy budete muset projít. Fyzická zdatnost je jedním ze základních pilířů námořních jednotek. Námořníci musejí prokázat svoji sílu a vytrvalost. Kandidáti musí projít základním testem síly a testem fyzické zdatnosti po ukončení základního tréninku. Kromě toho musejí podstupovat každoroční testy bojové zdatnosti. Když se v těchto testech vyznáte, budete moci zhodnotit svoji fyzičku ještě dříve, než na boot camp nastoupíte.
  2. 2
    Standardy základního testu síly. Tento test budete dělat na konci prvního třídenního výcviku. Skládá se ze tří částí: přítahy, sklapovačky a běh na čas. [1]
    • Přítahy: Muži musí být schopni se dvakrát přitáhnout. Ženy musí být schopny se udržet v horní poloze přítahu na hrazdě alespoň 12 vteřin.
    • Sklapovačky: Muži i ženy musí být schopni udělat 44 sklapovaček (lokty nebo předloktí ke kolenům) během dvou minut.
    • Běh na čas: Muži musejí uběhnout 2.4 km za 13:30 a ženy musejí uběhnout stejnou vzdálenost za 15:00.
  3. 3
    Standardy testu fyzické zdatnosti. Cviky v tomto testu jsou stejné jako u počátečního testu síly, ale standardy jsou obtížnější. Následující standardy jsou určeny pro uchazeče od 17 do 26 let. Pro starší uchazeče jsou pravidla o něco mírnější. [2]
    • Přítahy: Muži musí zvládnout tři přítahy. Ženy se musí udržet na hrazdě alespoň 15 vteřin. Námořní pěchota původně plánovala stanovit pravidlo tří přítahů i pro ženy, ale prozatím to bylo odloženo. [3]
    • Sklapovačky: Muži i ženy musí být schopni dokončit 50 sklapovaček během dvou minut.
    • Běh na čas: Muži musí uběhnout 4.8 km během 28 minut, ženy musí uběhnout stejnou vzdálenost během 31 minut.
  4. 4
    Standardy testu bojové zdatnosti. Tento test musí všichni námořníci skládat každý rok. Ověřují se v něm schopnosti boje. I tento test má tři části, z nichž v každé můžete získat maximum 100 bodů. Nejlepší výsledek je tedy 300 bodů. Minimální skóre pro každý test se liší podle věku a pohlaví rekrutů. [4]
    • Pohyb v boji: Překážková dráha dlouhá 880 yardů, na které se testuje rychlost a výdrž. Maximální skóre je 2:45 pro muže a 3:23 pro ženy.
    • Zdvih munice: Mariňák musí zvednout 13.5 kg krabici munice nad hlavu tolikrát, kolikrát dokáže. Maximální počet je 91 u mužů a 61 u žen.
    • Manévrování pod palbou: Tento běh zahrnuje různé bojové úkony, včetně běhu, plazení, nošení, házení granátů atd. Maximální skóre je 2:14 pro muže a 3:01 pro ženy.
  5. 5
    Snažte se minimální standardy překonat. Nedoporučuje se dorazit na boot camp s tím, že jste schopni pouze mírně překonat minimální standardy. Rekruti, kteří testem projdou jen stěží, mají velké problémy zvyknout si na intenzivní fyzické požadavky života námořníků. Kromě toho mají vyšší riziko zranění než ostatní rekruti a někdy se musí i zapsat do kurzů tělocviku. Tyto věci je zdržují od výcviku boje a ztěžují jim budoucí kariéru. Je tedy lepší projít všemi těmito testy bez problémů, abyste neměli žádné problémy s přísnými požadavky. Využijte posledních několik měsíců před nástupem do boot campu moudře.

Zlepšete svoji fyzickou kondici

  1. 1
    Začněte běhat. Kromě toho, že díky tomu nebudete mít problémy s běhy v testech, se od vás bude očekávat, že budete umět dobře a rychle běhat. Měli byste běhat pomalu, rychle, i sprintovat, abyste zlepšili svoji kondici. Při běhání dýchejte zhluboka, udržujte si rychlé, ale rozumné tempo a nezapomínejte na formu. Nohy by se měly dotýkat země přímo před patou a potom byste se měli mírně „zhoupnout“, abyste se mohli odrážet prsty.
    • Mnoho rekrutů využívá intervalový trénink, který jim umožní zlepšit výkonnost a zrychlit jejich běh. Níže uvádíme příklad intervalového tréninku z Military.com. Předpokládejme, že chcete běžet rychlostí 1.5 km za 6 minut, což je 0.8 km za 3 minuty a 0.4 km za 90 vteřin: [5]
      • Běžte 0.8 km svým cílovým tempem.
      • 0.4 km pouze jděte, nebo běžte pomalu.
      • První dva kroky zopakujte 4-6x.
      • Potom běžte 0.4 km svým cílovým tempem.
      • 0.2 km jděte, nebo běžte pomalu.
      • Tyto dva kroky zopakujte 4-6x.
      • Běžte 0.2 km svým cílovým tempem.
      • Nakonec 100 metrů jen jděte.
      • I tyto dva kroky zopakujte 4-6x.
    • Snažte se běhat pravidelně 4-5x týdně, ať už běháte v intervalech, nebo vytrvalostně.
  2. 2
    Choďte na dlouhé výšlapy do hor. Mariňáci by měli být schopni pochodovat těžkým terénem s vybavením na zádech. Začněte pravidelně chodit do přírody na dlouhé výšlapy. Zlepšíte tím svoji vytrvalost, zpevníte si nohy a budete mít silnější záda, kotníky a kolena a také svaly, které budete jako námořníci stále potřebovat. Berte si s sebou těžkou krosnu plnou závaží, abyste si zvykli chodit v terénu s batohem plným munice, oblečení, vybavení atd.
  3. 3
    Začněte trénovat přítahy. Přítahy a zavěšení jsou součástí zátěžových testů pro muže i pro ženy. Oba tyto cviky posilují horní polovinu těla a využívají svalové skupiny, které jsou důležité pro efektivní boj.
    • Chytněte se tyče oběma rukama s dlaněmi k sobě, nebo od sebe. Pověste se na tyč a natáhněte ruce. Kolena můžete mít mírně pokrčená, ale ne až nad pas. Z této pozice zvedněte bradu a vytáhněte se rukama až na tyč. Potom se vraťte zase dolů do pozice s nataženýma rukama, dejte si pauzu a celý cvik zopakujte.
      • Pro trénink na tyto testy si budete muset koupit tyč, nebo zašít chodit do posilovny. Pokud se zatím nepřitáhnete, měli byste trénovat se strojem, nebo požádat kamaráda, aby na vás dával pozor a chytil vám nohy. Možná pro vás bude jednodušší začít nahoře a snižovat se tím, že vykopnete nohama.
      • Budete také muset posilovat záda, bicepsy a tricepsy.
    • Ženy se musí udržet na tyči v koncové poloze pro přítah, ale pokud chtějí, mají i možnost udělat přítahový test. Stejně jako muži by měly ženy zapracovat na svalech zad, na bicepsech a tricepsech pomocí zvedání činek, přítahů a trénování zavěšení.
  4. 4
    Začněte plavat. Pokud chcete splnit standardy všech námořních testů, budete se muset naučit dobře plavat. Pokud neumíte plavat, budou pro vás tyto testy nesmírně obtížné. Měli byste být schopni uplavat alespoň 1.5 km bez zastavení. Začněte chodit plavat 3x týdně na 45 minut, abyste měli silnější nohy a ramena a aby se vám zvýšila kapacita plic.
    • Testy plavání se dělí na tři úrovně: základní, středně pokročilý a pokročilý. Každý mariňák musí splnit základní test, který vyžaduje zahodit ve vodě vybavení během 10 vteřin, skok do vody z věže, čtyři minuty šlapání vody a tažení batohu za sebou v 25 metrů dlouhém bazénu. To vše musíte zvládnout v uniformě a v botách. [6]
    • Většina veřejných bazénů nabízí lekce plavání. Pokud si nejste jistí, zda umíte správně plavat kraula, nebo šlapat vodu, zapište se do nějakého kurzu.
  5. 5
    Každý den posilujte břišní svaly. Síla břišních a zádových svalů se v testech měří sklapovačkami. Je nezbytně důležité mít silné svaly na břiše, abyste si nezranili záda (například kvůli nošení těžkého vybavení). Měli byste každý den chvíli procvičovat všechny břišní svaly i boky. Sedy-lehy, sklapovačky, prkna a zdvihy nohou vám pomohou získat pevnější břišní svalstvo.
    • Sklapovačky se v námořních testech zdatnosti dělají na čas – nezapomeňte na to, že na ně máte pouze dvě minuty. Snažte se tedy trénovat sklapovačky co nejrychleji a udržovat si správnou formu. Můžete si měřit čas stopkami.
    • Nestačí ovšem posilovat pouze břicho. Měli byste dělat také dřepy, výpady a mrtvé tahy. Všechny tyto cviky provádějte správně, abyste se nezranili.
  6. 6
    Jezte zdravě a vyváženě. Zdravá strava je naprosto nezbytná pro budování svalstva a pro splnění základních fyzických požadavků na mariňáky. Vaše strava by se měla skládat ze zdravých sacharidů, bílkovin a tuků. Omezte (nebo vyřaďte z jídelníčku) všechny cukry, tučná jídla a jídla s obsahem chemických látek. Měli byste vědět, že mariňáci si udržují zdravou úroveň tělesného tuku – když překročí určité standardy hmotnosti a poměru tělesného tuku, musí začít hubnout. Když se jim to nepodaří, může je to stát i místo v námořnictvu. [7]
    • Co se týče sacharidů, měli byste jíst hlavně listovou zeleninu, ovoce a zdravé celozrnné pečivo. Omezte škroby, jako jsou brambory a chléb. Bílkoviny byste měli získávat z libového masa. Jedna porce by neměla být větší, než vaše dlaň. Zdravé tuky najdete v ořechách, vejcích a rostlinných olejích a jedna porce by měla být velká asi jako golfový míček.
    • Když na boot camp dorazí lidé, kteří jsou podle předpisů podvyživení, začnou dostávat větší porce jídla. Lidé, kteří mají nadváhu, budou na nízkokalorické dietě. Když budete trénovat v předstihu, budete moci zhubnout, nebo přibrat tak, abyste se vešli do své standardní váhové kategorie.
    • Během tréninku jezte každý den 3 vyvážená jídla a dvě menší svačiny. Pomůže vám to zotavit se z tvrdého tréninku a udržet si pevné zdraví. Až se bude datum nástupu na boot camp blížit, snažte se omezit svačiny, protože je na campu dostávat nebudete.
  7. 7
    Dodržujte stále vhodný pitný režim. Pitný režim je důležitou součástí každého cvičení. Protože budete na campu cvičit velmi intenzivně, je dobré se naučit pravidelně a dostatečně pít ještě než tam pojedete. Každý den pijte dostatek vody a když budete cvičit, pijte ještě více. Při intenzivním cvičení pijte sportovní drinky, které vašemu tělu dodají soli, které vypotíte. Obecně byste měli vypít asi 8-12 sklenic vody denně.
    • Můžete pít také nízkotučné mléko, nebo čisté ovocné šťávy.
    • Tábory pro výcvik mariňáků jsou v Jižní Karolíně a v Kalifornii. Obě tato lokality mají vysoké průměrné teploty, takže bude ještě důležitější dodržovat pitný režim, zejména pokud jste trénovali v mírnějším podnebí.

Část 2
Duševní příprava

  1. 1
    Připravte se na to, že se k vám budou chovat jako k méněcenným. Kdyby šlo pouze o fyzickou zdatnost, bylo by to obtížné, ale pro většinu lidí vcelku zvladatelné. Na námořním boot campu jde ale také o testování duševních schopností rekrutů, jejich inteligence, soustředění a charakteru. I ti, kteří mají nejlepší výsledky fyzické zdatnosti, jsou často zavaleni duševním stresem. Po příjezdu na boot camp očekávejte, že vás nikdo nebude respektovat jako ve světě civilistů. Budou vás urážet, křičet na vás, ponižovat vás a všeobecně se k vám budou chovat jako k hadru.
    • Připravte se na to, že budete muset poslouchat všechny, kteří na vás budou křičet a urážet vás, protože když budete líní, nebo drzí, bude to mít velmi nepříjemné následky.
  2. 2
    Připravte se na to, že budete mít jen to nejnutnější. Námořní boot camp není místem, kde byste si mohli dovolit nějaký luxus. Budete si moci vzít jen to, co budete skutečně potřebovat.
    • Zde jsou věci, které Military.com doporučuje mít na boot campu s sebou: [8]
      • Občanský průkaz nebo řidičský průkaz
      • Cca 20-30 dolarů
      • Oblečení, které máte na sobě
    • Je možné si vzít také několik dalších věcí. Zeptejte se svého nadřízeného, co vše si smíte vzít: [9]
      • Dokumenty a rozkazy velitele
      • Karta zdravotní pojišťovny
      • Kreditní karta
      • Doklad o národnosti (pokud jste se nenarodili v USA)
      • Oddací list a rodné listy dětí
      • Telefonní karta
      • Čísla účtů
      • Náboženské materiály
      • Malý zámek
      • Muži: tři páry bílého spodního prádla
      • Ženy: kalhotky, podprsenky, punčochy (v neutrálních barvách)
      • Jeden pár ponožek
      • Civilní oblečení na jeden den
      • Toaletní potřeby
    • Následující věci si na boot camp vzít nesmíte: [10]
      • Telefon
      • Počítač
      • Hodinky
      • Oblečení navíc
      • Make-up
      • Jídlo
  3. 3
    Připravte se na odloučení od svých milovaných na 13 týdnů. Námořní boot camp trvá déle než tři měsíc. Během této doby nebudete moci být v kontaktu s rodinou a přáteli. Budete mít možnost jednou zavolat domů po příjezdu, abyste rodině řekli, že jste v pořádku dorazili a tento hovor nesmí trvat déle než 30 vteřin. Kromě toho nebudete moci telefon využívat prakticky vůbec. Někteří velitelé vám mohou umožnit si zatelefonovat za dobré výsledky, ale není to pravidlem. Raději počítejte s tím, že se k telefonu nedostanete až do konce campu a že své milované uvidíte až na Rodinný den, který je den před ukončením výcviku.
    • Vaše rodina vám smí posílat dopisy, ale i to podléhá určitým omezením. Dopisy musí chodit v čistě bílých obálkách adresovaných „Rct. (Rekrut), Příjmení, Křestní jméno“. Řekněte své rodině, aby vám v žádném případě neposílala barevné a dekorované obálky, ani balíčky. Přitáhli byste k sobě zbytečně pozornost.
  4. 4
    Připravte se na to, že budete muset bez řečí poslouchat všechny rozkazy svých velitelů. Velitelé námořních výcviků jsou známí tím, že jsou velmi tvrdí a nekompromisní. Jsou hlasití, zlí a nebojí se svým rekrutům nadávat. Přesto jsou ovšem také féroví – nikomu neposkytnou žádné výhody. Uvědomte si, že vám tito lidé v podstatě pomáhají. Život mariňáka není jednoduchý. Budete muset být ochotní nasadit život za dobro své vlasti a budete se muset umět rozhodovat pod tlakem na bojišti. Vaši velitelé jsou sice nepříjemní, ale nakonec budete rádi, že vás naučili síle a disciplíně, která se vám v boji bude hodit.
    • I ta nejmenší chyba nezůstane nepotrestána. Když se na svého velitele křivě podíváte, budete za to pykat tak, že si to příště dobře rozmyslíte. Když uděláte chybu při čištění zbraně, může to skončit třeba intenzivním fyzickým výcvikem – nařízenými kliky, skákáním panáka, zdvihy nohou atd. Když budete muset dodržovat přísné standardy, získáte sílu a orientaci, kterou v boji využijete.
  5. 5
    Zbavte se svého ega. Jednou z prvních věcí, které vás na boot campu čekají, je přeměna na člověka, který vyhovuje armádním specifikacím. Muži se musí oholit a ženy si musí ostříhat vlasy na krátko, nebo je nosit stažené v drdolu. Je to velmi důležité, protože mariňáci musí obětovat svoji individualitu pro blaho jednotky. Nejde jen o to jednoduché – zbavit se svého jedinečného vzhledu, ale i o to složitější – být ochoten položit život za ostatní. Připravte se odložit své ego. Jakmile nastoupíte na boot camp, záleží pouze na vaší zemi a na vašií jednotce, ne na vás.
  6. 6
    Připravte se na to, že si s vámi budou velitelé hrát. Budete muset plnit různé úkoly, které vámi mají otřást a rozložit vaši individualitu. Vaši velitelé budou stále hledat způsoby, jak vás „zničit“, ponížit a vystresovat. Budou vás nutit plnit nemožné úkoly a když se vám nepodaří je splnit, budete potrestáni. Možná si na vás bezdůvodně zasednou. Zdá se to sice nefér, ale ve skutečnosti je to fér a má to své opodstatnění. Uvědomte si, že to není osobní – všichni rekruti, kteří boot campem projdou, mají stejné pocity. Zde je několik příkladů toho, s čím se na boot campu můžete setkat: [11]
    • Jedna skříňka na boty zůstala nezamknutá, takže všichni rekruti museli spojit své zámky dohromady do několika svazků a hodit je na zem. Potom měli jednu minutu na to, aby našli svůj zámek a otevřeli svoji skříňku. Když se jim tento nemožný úkol nepodařilo splnit, museli dělat kliky a čelit urážkám.
    • Když rekruti vyhráli soutěž fyzické zdatnosti, museli dělat kliky a plazit se bahnem, protože nevyhráli s dostatečným náskokem.
    • Vlajka mariňáků se nikdy nesmí dotknout země. V pozoru se mariňáci nesmí ani pohnout, dokud jim to velitel nepovolí. Velitel hodil vlajku na zem a když se rekruti pokusili ji chytit, byli potrestáni za to, že nestáli v pozoru.
  7. 7
    Připravte se na to, že se moc nevyspíte. Mariňáci většinou vstávají ještě před východem slunce. Pokud si rádi pospíte, měli byste jako součást tréninku zařadit také brzké vstávání. Kromě toho je spánková deprivace jednou ze součástí výcviku. Během jednoho z testů se mariňáci vydají na 54 hodinovou misi, během které mohou spát maximálně 4 hodiny. [12] Spánková deprivace připraví rekruta na život v bojové zóně, kde bude muset být kdykoli připraven k boji.
  8. 8
    Uvědomte si, že ponesete odpovědnost za vše, co uděláte. Během boot campu se naučíte spoléhat se na ostatní rekruty a společně dodržovat nejvyšší standardy. Budete spolu soutěžit o různé trofeje, které vám vynesou lepší výsledky. Protože ovšem budete souzeni jako celek, budete se muset spoléhat na ostatní členy jednotky a na jejich schopnosti. Uvědomte si, že budete také trestáni společně za chyby jednotlivců, takže je v nejlepším zájmu každého rekruta zodpovídat za své činy.

Tipy

  • Snažte se dodržet ty nejvyšší standardy a několik měsíců v kuse trénujte. Podle některých zdrojů mají rekruti, kteří stěží projdou testy zdatnosti, vyšší riziko zranění během boot campu.
  • Pokud si nakupujete sami, kupujte si čerstvé potraviny. Nezapomínejte na čerstvé ovoce, zeleninu, maso a mléčné produkty.
  • Je nezbytně nutné trénovat před nástupem na boot camp, hlavně pokud chcete výcvikem skutečně projít. Ti nejlepší mívají výjimečné výsledky již u vstupních testů.
  • Budete muset brát různé vitamíny. Například lidé, kteří hubnou, by měli brát vitamínové potravinové doplňky, aby se jim nedělalo špatně a aby nepřišli o důležité minerály.
  • Měli byste se na boot camp připravit také duševně. Budete unavení, bude vám chybět spánek a budete cítit bolest. Promluvte si s lidmi, kteří mají tento výcvik za sebou a nechejte si poradit, jak zlepšit svoji duševní sílu.

Varování

  • Nepokoušejte se dokončit obtížné cviky hned na začátku tréninku. Budete své svaly muset nechat zotavit. Když budete cvičit pouze středně alespoň 3x denně, postupně si vybudujete silné svaly a nebudete muset odpočívat.

Věci, které budete potřebovat

  • Batoh
  • Závaží
  • Tyč na přítahy
  • Bazén
  • Voda
  • Čerstvé potraviny
  • Sportovní drinky
  • Nízkotučné mléko
  • Libové maso

Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 24 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Zlepšení výkonu

V jiných jazycích:

English: Prepare for Marine Boot Camp, Italiano: Prepararsi per il Campo di Addestramento dei Marines, Русский: подготовиться к лагерю морской пехоты, Español: prepararte para el campamento militar de los marines, Português: Se Preparar para um Acampamento Militar de Marinheiros, Français: se préparer pour suivre la formation de base des marines américains, Deutsch: Sich auf das Bootcamp der US Marine Corps vorbereiten, Bahasa Indonesia: Mempersiapkan Diri Untuk Mengikuti Kamp Pelatihan Marinir, العربية: الاستعداد لمعسكر تدريب البحرية

Stránka byla zobrazena 2 014 krát.
Byl tento článek přesný?