Jak se zbavit tuku na pažích

V tomto článku:Zdravá stravaSprávné cvičeníReference

Ženy se často snaží zbavit tuku na pažích, aby byly štíhlejší a měly hezčí ruce. Bohužel neexistuje způsob, jak zhubnout pouze na jednom místě na těle, protože tělo si samo vybírá, kam bude tuk ukládat a odkud si ho bude brát. Nejlepším způsobem je ovšem jíst zdravě a dělat cviky, které posilují všechny svaly na pažích. Když budete mít na pažích silnější svaly, budete vypadat štíhleji a vaše paže budou vypracovanější. Čím více svalů budete v těle mít, tím více tuku spálíte, takže nakonec budete mít štíhlejší i paže. Zde je několik rad, které vám pomohou zbavit se tuku na pažích.

Část 1
Zdravá strava

  1. 1
    Jezte hodně bílkovin a komplexních sacharidů, zdravých tuků a zeleniny. Strava bohatá na tyto látky vám pomůže vypracovat si svalstvo a zároveň spálit tuk. Bílkoviny, fazole a luštěniny zajistí, že se budete cítit déle plní a nebudete mít tendence se přejídat.
    • Bílkoviny najdete v rybách, drůbežím mase, vaječných bílcích a sýrech.
    • Komplexní sacharidy jsou cukry, které vám nezvednou hladinu krevního cukru. Nejlepší z nich najdete v luštěninách, jako jsou fazole, hrách nebo čočka. Sacharidy, které vám zvednou hladinu cukru v krvi, pro vás nejsou vhodné a měli byste se jim vyhýbat. Jsou to hlavně výrobky z mouky, jako je chléb, rýže, těstoviny a také brambory.
    • Nejlepší zelenina je ta, která obsahuje hodně vitamínů a minerálů, ale neobsahuje příliš škrobu. Kapusta, špenát, brokolice nebo hořčičné listy jsou nejlepší.
    • Zdravé tuky jsou nezbytné pro zdravé srdce a také pomáhají tělu absorbovat živiny. Olivový olej, avokádo, kokos a ořechy obsahují tyto zdravé tuky.
    • Ovoci byste se měli vyhýbat, protože obsahuje hodně cukru.
  2. 2
    Dejte si jídlo 90 minut před cvičením, abyste měli dostatek energie. Když si nedáte nic k jídlu, budete brzy unavení a nedosáhnete svého maximálního výkonu.
  3. 3
    Jezte během dne více jídel po malých porcích. Když budete jíst častěji, vaše tělo se po cvičení dá rychleji dohromady a vaše hladina cukru zůstane stále stejná. Také nebudete mít chuť se přejídat.

Část 2
Správné cvičení

  1. 1
    Dvakrát nebo třikrát týdně posilujte.
    • Zaměřte se při posilování na všechny svalové skupiny na pažích – bicepsy, tricepsy a ramena.
    • Posilujte s lehkými, středně těžkými i těžkými činkami, abyste zapojili různá svalová vlákna všech svalů v pažích.
    • Každé dva týdny cvičte jinak, abyste nedělali stále ty samé cviky. Když zapojíte jiné svaly a budete používat jiné činky, vaše tělo bude stále pracovat a nezvykne si na cvičení.
  2. 2
    Alespoň dvakrát týdně zapojte také kardiovaskulární cvičení, abyste spalovali tuk snadněji. Kardiovaskulární cvičení, jako je například plavání, je pro spalování tuků nejlepší.
  3. 3
    Dělejte výpady.
    • Do obou rukou si vezměte činky. Použijte takové, které bez problémů zvednete.
    • Protáhněte se a pokrčte kolena. Paže byste měli mít stále rovně. Uvolněte je a snažte se nebýt ztuhlí.
    • Zopakujte 15-20x v jedné sérii.
  4. 4
    Po cvičení si dejte nějaké tekuté jídlo, například proteinový koktej. Svaly v pažích budou během 20 minut po cvičení potřebovat živiny a tekuté živiny jsou nejlepší, protože je vaše tělo zpracuje rychleji, než pevné jídlo.

Věci, které budete potřebovat

  • Bílkoviny
  • Listová zelenina
  • Fazole a luštěniny
  • Zdravé tuky
  • Činky
  • Proteinové drinky

Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 15 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Plánování a životní styl

V jiných jazycích:

English: Reduce Fat in Arms (for Women), Español: adelgazar los brazos, Deutsch: Fett in den Armen reduzieren für Frauen, Italiano: Ridurre il Grasso nelle Braccia di una Donna, Português: Reduzir a Gordura nos Braços para Mulheres, Русский: убрать жир с рук для женщин, Nederlands: Slankere armen krijgen als vrouw, Français: réduire la graisse dans les bras pour les femmes, 中文: 瘦手臂, Bahasa Indonesia: Mengurangi Lemak di Lengan (Untuk Wanita), العربية: تقليل دهون الذراعين (للنساء), Tiếng Việt: Giảm mỡ ở cánh tay (dành cho phụ nữ)

Stránka byla zobrazena 2 947 krát.
Byl tento článek přesný?