Jak vypadat štíhleji

V tomto článku:Noste lichotivé oblečeníUpravte si těloReference

Chcete vypadat štíhleji, aniž byste museli chodit do posilovny? To by chtěl každý! Naštěstí existuje spousta způsobů, jak dosáhnout štíhlejšího vzhledu bez drastických diet nebo plastické chirurgie. V tomto článku se dozvíte, jak na to!

1
Noste lichotivé oblečení

  1. 1
    Noste oblečení, které vám padne. Nejdůležitější je nosit oblečení, které vám dobře sedí. Když budete nosit příliš malé nebo příliš velké oblečení, budete vypadat tlustěji. Oblečení by vám nemělo být příliš těsné, aby vám nedělalo faldy, ale ani příliš volné, aby v něm nezanikl tvar vaší postavy. Noste jednoduše to, co vám dobře sedí – oblečení by vás mělo obepínat, ale nemělo by vám být těsné.
    • Platí to i pro spodní prádlo. Noste jen spodní prádlo, které vám bude dobře sedět. Pokud jste žena, kupte si podprsenku správné velikosti a kalhotky, které vám sedí a nikam se nezařezávají.
  2. 2
    Noste oblečení, které přitáhne pozornost k pasu. Pokud chcete okamžitě vypadat štíhleji, vezměte si něco, co přivede pozornost k vašemu přirozenému pasu. [1] Vezměte si vypasovanou košili, která vám zvýrazní pas a noste různé pásky, vzorované oblečení a barvy, které přivedou pozornost k nejužšímu místu vašeho pasu.
    • Když si vezmete zavinovací šaty nebo košili s aplikací u pasu, budete vypadat štíhleji.
  3. 3
    Noste oblečení, které zvýrazní vaše boky a hrudník. Když zvýrazníte poprsí a boky, váš pas bude vypadat ještě štíhleji. Noste košile, sukně a šaty, které se u boků rozšiřují (pokud jste muž, nezastrkujte si košili do kalhot). Ženy mohou nosit košile se zajímavými aplikacemi u krku.
  4. 4
    Zaměřte se na lemy a švy oblečení. Když zvolíte vhodné oblečení, budete vypadat štíhleji. Lemy sukní, sak, košil a dalšího oblečení mohou naprosto změnit to, jak vypadáte. Měli byste volit oblečení s lemy, které zvýrazní boky, hrudník a pas.
    • Vyhněte se zejména klasickému „turistickému“ oblečení, které opticky přidává kila: tříčtvrteční kalhoty, sukně do půli lýtek a dlouhé volné kraťasy [2] vám nebudou slušet.
    • Nejlepší jsou rovné kalhoty, ženy mohou nosit i sukně do áčka dlouhé těsně nad kolena, nebo po kolena.
  5. 5
    Najděte si doplňky, které vám budou slušet. Když zvolíte vhodné doplňky, budete vypadat lépe. Některé doplňky přitahují pozornost a dokážou vyvolat dojem, že jste štíhlejší a vyšší, než ve skutečnosti jste. Dlouhé náhrdelníky vám například dodají štíhlejší vzhled a výrazné doplňky, například velké barevné náramky, přitáhnou pozornost k vašemu štíhlému zápěstí, takže vaše tělo bude působit štíhlejším dojmem. [3]
    • Náušnice a čelenky jsou také skvělé, protože přitáhnou pozornost k hlavě a zamaskují části těla, které se vám nelíbí. Je dobré je nosit zejména v případě, že si myslíte, že máte v poměru k tělu příliš malou hlavu.
  6. 6
    Využívejte barvy a vzory. Pomocí barev a vzorů můžete dosáhnout štíhlejšího vzhledu. Nejklasičtější radou je „noste černou.“ Černé byste se skutečně neměli bát. Tmavé barvy totiž omezují množství stínu, které vaše tělo vytváří, takže vypadáte opticky štíhlejší. Když si k černému oblečení vezmete výrazné doplňky, přitáhnete pozornost k pasu, zápěstí, krku a nohám, takže budete vypadat celkově štíhleji. Existuje také několik vzorů, které vám budou slušet:
    • Noste vertikální pruhy. Tenké svislé pruhy vytvoří iluzi štíhlejšího těla.
    • Vyhýbejte se velkým vzorům, které vaše tělo naopak opticky rozšíří. Najít vhodný vzor není legrace, takže pokud si nejste jistí, raději noste jednobarevné oblečení.
  7. 7
    Nenoste oblečení, ve kterém vypadáte větší. Vyhýbejte se oblečení, které vám opticky přidá kila. Platí to zejména pro oblečení, které vám nesedí, ale i pro oblečení, které rozšiřuje tělo. Například topy s empírovým střihem vám rozšíří pas, nebo dokonce způsobí, že budete vypadat těhotná. Tlusté svetry jsou dalším příkladem oblečení, které vizuálně rozšiřuje pas a přidává kila.
  8. 8
    Noste tvarovací prádlo. Pokud chcete vypadat skutečně štíhlejší, noste tvarovací spodní prádlo. Kupte si tílka, šortky, nebo body z elastických materiálů, které vám ubere několik kilo. Toto prádlo je velmi těsné a může být nepohodlné, ale budete s ním vypadat štíhlejší. Seženete ho v běžných obchodech s oblečením, nebo na internetu.
    • Prodává se i tvarovací prádlo pro muže.

2
Upravte si tělo

  1. 1
    Zapracujte na držení těla. Když budete stát rovně a zatáhnete břicho, budete ihned opticky štíhlejší o 5 kg. Mějte rovná záda a zatažená ramena. Pokud máte špatné držení těla, bude to pro vás ze začátku nepříjemné, ale pomůže vám to vypadat štíhlejší.
    • Když budete spát na zádech, budete mít rovnější záda i přes den.
  2. 2
    Noste podpatky, bez ohledu na pohlaví. Když si vezmete podpatky, automaticky se zlepší vaše držení těla, zastrčíte zadek a budete mít rovná ramena. Kromě toho budete mít opticky delší nohy, takže budete vypadat vyšší. Pokud jste žena, noste vysoké podpatky. Pokud jste muž, noste lakýrky s nízkým podpatkem.
  3. 3
    Zvedněte hlavu. Kromě toho, že byste měli mít rovná záda, byste měli také držet hlavu vysoko, aby se vám nedělala druhá brada. Dvojitá brada přidá kila i štíhlému člověku.
  4. 4
    Nastavte si ruce a nohy. Podívejte se do módních časopisů na pózy modelek a naučte se dávat si ruce a nohy tak, abyste vypadali štíhleji. Když vsedě překřížíte nohy, budete vypadat opticky užší. Netiskněte ruce k tělu, ale dejte si je třeba na boky, abyste zvýraznili přirozený pas a tvar vašeho těla.
  5. 5
    Jak vypadat lépe na fotografiích. Pokud se budete fotit, existuje spousta triků, díky kterým budete na fotkách vypadat štíhleji. Zvolte si správný úhel (například shora), abyste měli opticky štíhlejší tělo. Můžete také upravit osvětlení tak, aby se vám nedělaly stíny okolo faldů na břiše. Zkuste se vyfotit na několika místech a najít si nejvhodnější světlo, abyste na fotkách vypadali co nejlépe.
    • Nefoťte se ani z příliš vysokého úhlu, všem by bylo jasné, že se snažíte vypadat štíhleji.
  6. 6
    Vyhýbejte se slaným jídlům. Když se budete vyhýbat soli, budete štíhlejší, protože sůl v těle zadržuje vodu. Po slaném jídle budete nafouklí a silnější, i když jste ve skutečnosti štíhlí. Slaným jídlům se ovšem musíte vyhýbat delší dobu, protože několik dní trvá, než se v těle obnoví přirozená hladina vody.
    • Mezi tato jídla patří uzeniny, slanina, brambůrky, slané polévky a většina jídel z restaurací a fast foodů.
  7. 7
    Vyhýbejte se jídlům, která nafukují střeva. Existují také jídla, která způsobují plynatost a opticky přidávají kila. Pokud chcete vypadat skutečně štíhleji, těmto jídlům byste se měli také vyhýbat.
    • Mezi tyto potraviny patří fazole, čočka, česnek, brokolice, kapusta a další.

Tipy

  • I když se vám podaří vypadat štíhleji, měli byste cvičit. Začněte například každý den jezdit na kole. Když se do toho pustíte s chutí, bude vás to bavit a brzy uvidíte první výsledky svého snažení.
  • Když budete zdravě jíst a pít hodně vody, budete se cítit lépe a budete i vypadat lépe. Zjistěte si něco o zdravé výživě a nezapomeňte na to, že zdravá jídla nemusejí chutnat špatně. Můžete si připravit skvělé jídlo, které vám bude chutnat a bude zdravé.
  • Dělejte to, co vás baví a noste oblečení, ve kterém se cítíte dobře. Čím lépe se budete cítit, tím lépe budete vypadat.
  • Nemusíte být štíhlí, abyste vypadali dobře – nejdůležitější je nosit oblečení, které vám sedí a ve kterém se cítíte dobře. Kupujte si vždy oblečení ve své velikosti.
  • Začněte jíst více vlákniny a potravin, které obsahují hodně vody, například chřest, okurky a vodní meloun. Tyto potraviny z vašeho těla rychle odplaví přebytečnou vodu.
  • Snažte se být stále spokojení a usměvaví.
  • Pokud máte těsné oblečení, dejte si pozor, abyste se nehrbili. Když se budete hrbit, budete vypadat mnohem silněji.
  • Nesrovnávejte se s ostatními lidmi. Pokud se vám líbí nějaké oblečení, noste ho! Nedovolte, aby vám kdokoli diktoval, co máte nosit.
  • Omezte limonády. Sladké nápoje obsahují zbytečný cukr a kalorie a budete se po nich cítit nafouklí.
  • Každý den byste měli alespoň 30 minut cvičit.

Varování

  • Nepřehánějte to s dietou a raději začněte jíst zdravěji. Dávejte si vhodné porce a čas od času si budete moci dopřát i čokoládu.
  • Pokud chcete zhubnout cvičením, nepřehánějte to, abyste si neublížili. Musíte mít trpělivost a nepřetěžovat se.
  • Pokud chcete začít cvičit, poraďte se nejprve s lékařem. Intenzivní cvičení není vhodné pro lidi, kteří mají silnou nadváhu, protože zatěžuje srdce. Lékař vám jistě doporučí cvičení, které pro vás bude vhodné.
  • Přestaňte trávit čas s lidmi, kvůli kterým se cítíte méněcenní. Uvědomte si, že fotografie modelek v časopisech jsou počítačově upravené. Nesnažte se vypadat jako ony.

Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 83 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Móda

V jiných jazycích:

English: Look Thinner, Español: lucir delgada instantáneamente, Deutsch: Dünner aussehen, Italiano: Sembrare Subito più Magra, Русский: выглядеть стройнее, Français: paraître plus mince, Bahasa Indonesia: Supaya Terlihat Lebih Kurus, Nederlands: Slanker lijken, हिन्दी: पतले दिखें, 中文: 看起来更瘦, 한국어: 날씬해 보이는 법, العربية: الظهور بشكل أنحف, Tiếng Việt: Trông Mảnh mai hơn, ไทย: ดูผอมลง, 日本語: 痩せて見える

Stránka byla zobrazena 2 493 krát.
Byl tento článek přesný?