Jak získat štíhlejší nohy

V tomto článku:Snadné cviky, které můžete dělat kdekoliCviky do tělocvičnyZdravá stravaHlavní zásady

Toužíte mít štíhlejší nohy? Pokud ano, poradíme vám, jak se zbavit přebytečného tuku a získat štíhlý vzhled. Žádná zázračná lokální terapie bohužel neexistuje, proto je základem celkové snížení tělesné hmotnosti. Zaměříme se na několik způsobů, jak doplnit hubnutí posilováním svých svalů.

1
Snadné cviky, které můžete dělat kdekoli

  1. 1
    Denně choďte. Je to nejsnadnější cvičení pro vaše nohy. Pořiďte si krokoměr a nachoďte alespoň 10 000 kroků denně.
    • Aby vás chození tolik nenudilo, zkuste vklouznout do nějakých hladkých bot nebo tenisek. Pokud vytrváte, do měsíce uvidíte zlepšení.
  2. 2
    Běhejte. Při běhu spotřebujete mnohem více energie než při chůzi, proto vaše tělo spotřebuje více tuku. Zaběhejte si nejméně třikrát týdně.
    • Pro běhání si najděte trasu pokud možno po rovině. Běhání do kopců posiluje čtyřhlavé a lýtkové svaly, které jsou namáhány při překonávání tíhy vašeho těla.
  3. 3
    Jezděte na rotopedu nebo na kole. Při jízdě na kole spotřebujete extrémní množství energie, 500 až 600 kalorií za hodinu. Je to jedna z nejlepších metod na zhubnutí.
  4. 4
    Cvičte na zemi. Lehněte si na záda a nohy položte celé na zem. Ruce nechte ležet podél těla. Jednu nohu pokrčte v koleni a opřete o zem. Druhou nohou vykopněte co nejvýše a položte ji zpět na zem. Opakujte kopnutí šedesátkrát, pak vystřídejte nohy a opět cvik šedesátkrát opakujte.
  5. 5
    Kružte nohama. Lehněte si na pravý bok a opřete se pravou rukou, abyste získali stabilitu. Levou nohu zvedněte do výše. Představte si, že vaše noha stojí v sudu, a opište jí kruh okolo dna. Cvik zopakujte pro každou nohu šedesátkrát.
  6. 6
    Skákejte na trampolíně. Skákáním spálíte mnoho kalorií a současně se úžasně pobavíte. Posílíte i zpevníte tím své svaly.
  7. 7
    Zkuste metodu Pilates. Je to ideální cvičení pro štíhlé nohy. Protahovací a hloubkové cviky odstraňují tuk na nejproblémovějších partiích těla. Je vhodné i pro lidi, kteří chtějí cvičit v soukromí. Stačí vám matrace, DVD (nebo místní trenér) a lahev vody.

2
Cviky do tělocvičny

  1. 1
    Choďte plavat! Choďte na plovárnu v době, kdy není příliš plno, nejlépe večer. Libovolným stylem udělejte několik koleček. Plavání pomáhá jak snížit hmotnost, tak nabrat svaly.
  2. 2
    Cvičte s míčem. Položte se na záda a míč dejte před sebe. Položte na něj chodidla, zvedněte boky a pomalu míčem koulejte pod sebe. Pokračujte, dokud to bude možné a dávejte pozor, abyste nespadli zády na zem.
  3. 3
    Cvičte na krosovém trenažéru bez náklonu. Použití náklonu může zesílit lýtkové svaly. Ponechte nízkou zátěž.

3
Zdravá strava

  1. 1
    Jezte více bílkovin. Bílkoviny vás zasytí a podporují pevnost svalů. Přidejte do svého jídelníčku ryby, kuřata a drůbež.
  2. 2
    Jezte denně ovoce a zeleninu. Dodají vám vlákninu, která může pomoci odplavit tuky z těla.
  3. 3
    Pijte dostatek vody. Denně byste měli vypít 8 až 10 sklenic tekutin. Voda nejen odplaví nečistoty z těla, ale také udrží vaši pokožku i v létě hydratovanou, hladkou a zdravou.
  4. 4
    Vyhněte se tučným a sladkým jídlům. Sušenky, zmrzlina, koláče a čokoláda jsou nejen plné zbytečných kalorií, které vám nejen nedodají žádnou užitečnou energii, ale navíc se vám ihned uloží v končetinách.
  5. 5
    Omezte solení. Přesolená jídla brání pokožce v dostatečné hydrataci. Odstrašujícím příkladem jsou slané buráky a popcorn.

4
Hlavní zásady

  1. 1
    Nečekejte, že zhubnou jen vaše nohy. Tělo přeměňuje tuk na energii, když cvičíte, nebo když máte hlad. Bohužel bere tuk odevšad, nejen z míst, kde byste se ho právě chtěli zbavit.
    • Lokální cvičení některých částí těla má své výhody (zpevnění tkání) i nevýhody (zklamání, když tuk zázračně nezmizí). Nečekejte, že vám trénink nohou okamžitě přinese štíhlé nohy, aniž byste přitom museli viditelně snížit svou celkovou hmotnost.
  2. 2
    Nehladovějte. Mnoho lidí, kteří chtějí zhubnout, tuto chybu dělá. Myslí si, že když tělo nepotřebuje energii, ukládá ji do tuku, a protože se kalorie dodávají tělu v jídle, je nejlépe jíst co nejméně. Bohužel to není pravda.
    • Co se stane, když člověk hladoví? Tělo zjistí, že má málo potravy, metabolizmus se zpomalí, aby ušetřil energii, a začne spotřebovávat zdravé tkáně, aby zachoval tukové rezervy na horší časy.[1]
    • Pokud už hladověním zhubnete (i když je to zlá, bolestivá cesta), tělo si tuk opět nabere, jakmile začnete jíst - a to dříve nebo později musíte. Proč tomu tak je? Protože váš metabolizmus je jen uspaný a potřebuje nakopnout. A jak ho správně nakopnete? Nejlépe konzumací správné stravy!
  3. 3
    Nebude to hned. Mnoho lidí s pevným odhodláním a dobrou disciplínou přestane těsně předtím, než uvidí výsledky. Měsíc se snaží jako šílení, a když nepřichází zlepšení, vzdají to. Pomalí a vytrvalí je zatím předběhnou.
  4. 4
    Berte se takoví, jací jste. Někdy je to vrozené. Prostě jste takoví, jací jste přišli na svět. Jakékoli cvičení, dieta ani snaha nepomohou, protože za tím vězí vyšší síla. V takovém případě nebojujte se světem, uvědomte si, jací jste a přijměte to za své. Může to znít lacině, ale nakonec budete mnohem šťastnější. Nikdo vám do toho nemůže mluvit.

Tipy

  • Protahujte se denně, abyste měli svaly lépe tvarované.
  • Nebojte se čas od času změnit svůj trénink a přidat něco nového. Staré zvyky vám přinesou stagnaci a tělo si na ně přivykne. Na druhou stranu, neměňte cviky příliš často jen proto, že vám některé budou připadat obtížné.
  • Když v televizi běží reklamy, projděte se kolem domu a aspoň třicetkrát vyběhněte schody.
  • Pozor na mléčné výrobky, obsahují hodně tuků.
  • Nepřežeňte to, dejte tomu čas a budete ve formě.
  • Buďte trpěliví, trvá to!
  • Nejezděte výtahem, choďte po schodech. Uděláte tak zas pro sebe o něco víc a nezabere vám to žádný čas.
  • Pijte hodně vody, při cvičení to je velmi důležité. Při každém jídle vypijte jeden až dva hrnky, a samozřejmě pijte, i když jste v práci.
  • Když nemůžete jít do tělocvičny, cvičte doma.
  • Protáhnout se můžete i při koukání na televizi, nebo když na něco čekáte.

Varování

  • Když se přetrénujete, riskujete trvalé tělesné následky.
  • Neexistuje nic jako "lokální hubnutí", tedy že byste si vybrali, jaká místa chcete zbavit tloušťky. Je však možné nohy vytvarovat a zpevnit, což vždy vede k jejich lepšímu vzhledu.

Informace o článku

Kategorie: Sporty a Fitness

V jiných jazycích:

English: Get Skinnier Legs, Italiano: Snellire le Gambe, Español: adelgazar las piernas, Deutsch: Beine schlank und rank bekommen, Português: Conseguir Pernas mais Magras, Nederlands: Dunnere benen krijgen, Français: avoir des jambes plus fines, Русский: сделать ноги стройными, 中文: 拥有纤细的双腿, Bahasa Indonesia: Mendapatkan Kaki yang Langsing, 日本語: 脚を細くする, ไทย: ทำให้ขาเรียวขึ้น, हिन्दी: सुडौल पैर पाएँ, العربية: الحصول على ساقين نحيفتين, Tiếng Việt: Có đôi chân thọn gọn, 한국어: 날씬한 다리로 거듭나는 법, Türkçe: Nasıl Daha İnce Bacaklara Sahip Olunur

Stránka byla zobrazena 1 712 krát.
Byl tento článek přesný?