Jak zhubnout 12 kg za dva měsíce

Jistě najdete spoustu diet, které vám slibují, že zvládnete zhubnout hodně kilogramů za krátkou dobu. Ve skutečnosti ale studie prokázaly, že většina diet funguje tak, že rychle shozené kilogramy naberete během jednoho roku zase zpět. [1] Tyto diety jsou utrpením a nikdo se po nich necítí dobře. Pokud chcete zhubnout a váhu si udržet, budete muset změnit svůj životní styl, jíst menší porce jídla a cvičit. WikiHow vám pomůže převzít kontrolu nad svou váhou a začít shazovat kilogramy zdravě. V tomto článku se dozvíte, jak být štíhlejší a zdravější!

Postup

  1. 1
    Uvědomte si, že zhubnout znamená žít déle a být zdravější. I když zhubnete jen několik málo kilogramů, budete se cítit mnohem lépe jak psychicky, tak fyzicky. Neexistuje žádný magický trik, který vám umožní zhubnout dříve, než je to možné. Nezapomeňte, že byste o tom neměli moc přemýšlet, jinak se do toho nikdy nepustíte.
  2. 2
    Hlídejte si příjem kalorií. Veďte si deník a zapisujte si vše, co sníte. Můžete si také zapisovat své cíle a všechny sporty a činnosti, které budete dělat. Deník si můžete vést na internetu, ale můžete si všechno zapisovat i do sešitu.
  3. 3
    Začněte cvičit – ze začátku bude stačit jakékoli cvičení. Choďte na procházky, dělejte jógu, protahujte se, zajděte si zaplavat, nebo se jděte projet na kole, místo ježdění autem. Snažte se každý den cvičením spálit 500 kalorií.
  4. 4
    Jezte asi šest malých jídel denně. Když budete jíst menší porce častěji, budete mít rychlejší metabolismus a přesto se vám podaří snížit svůj příjem kalorií.
  5. 5
    Jezte denně asi 1200-1500 kalorií. S tímto množstvím jídla nebudete muset hladovět. Naučte se dělat si porce jídel po 200-300 kaloriích. Když budete chtít jíst vepřové kotlety, nebude to moc, ale když si dáte špenát, bude to více, než zvládnete sníst. V této fázi se nemusíte zabývat tím, kolik cukru nebo tuku jíte. Zatím si jen hlídejte celkový počet kalorií.
    • Zamyslete se nad tím, kolik jídla vaše tělo potřebuje k přežití a k tomu, aby zůstalo zdravé. Zbytek je navíc a nepotřebujete ho. Po čase si uvědomíte, že ani nechcete jíst více jídla, než potřebujete. Vždy přestaňte jíst ve chvíli, kdy ucítíte, že jste plní. Začněte používat malé talíře.
  6. 6
    Vyfoťte se ve spodním prádle a dejte si tuto fotku na ledničku, abyste si stále připomínali, proč chcete zhubnout. Nevažte se moc často, protože váha kolísá a větší změny zaznamenáte až za delší dobu.
  7. 7
    Přestaňte jíst slané a sladké pochoutky a pít limonády. Také se vyhýbejte fast foodu a tučným jídlům. Jezte raději ovoce a zeleninu a pijte vodu.
  8. 8
    Uvědomte si, kolik kalorií mají vaše oblíbená jídla. Pokud máte rádi tučná a kalorická jídla, budete si místo nich muset najít zdravější alternativy. Nekompromisujte!
  9. 9
    Mějte sami sebe rádi a nestarejte se o to, co si myslí ostatní lidé! Buďte sami sebou, nemusíte být štíhlí jen proto, že jsou štíhlí ostatní! Dělejte to sami pro sebe, ne proto, že se vám kvůli vaší váze někdo směje!
  10. 10
    Dávejte si pozor na porce a nejezte z velkých talířů.
  11. 11
    Važte se jen jednou týdně. Dělejte to každý týden ve stejnou dobu, nejlépe ráno, protože vaše váha během dne kolísá. Také se před vážením svlečte, abyste se nevážili i s oblečením.
  12. 12
    Veďte si deník a zapisujte si, co sníte a jak cvičíte.
  13. 13
    Zkuste do cvičení zapojit i přátele – jděte si s někým zaběhat, nebo zkuste nějaký týmový sport.
  14. 14
    Nikdy nevynechávejte snídani. Je to nejdůležitější jídlo dne, které vám dodá energii na cvičení!
  15. 15
    Cvičte! Posilujte břišní svaly alespoň 3x týdně.
  16. 16
    DRŽTE SE SVÉHO TRÉNINKOVÉHO PLÁNU!

Tipy

  • Před každým cvičením se protáhněte, jinak byste se mohli zranit. Kdyby se to stalo, museli byste dlouho čekat, než se vyléčíte a nemohli byste cvičit.

Varování

  • Nikdy kvůli hubnutí nehladovějte – mohli byste onemocnět. Vaše tělo potřebuje dostatek živin, aby mělo energii. Když budete vynechávat jídla, tělo si bude ukládat všechno, co přijme ve formě tuků.
  • Nikdy se nesnažte zhubnout s pomocí projímadel. Nefunguje to a nakonec byste skončili nemocní a s chronickou zácpou.
  • Pokud nechcete své přátele unudit k smrti, nemluvte neustále jen o své dietě a o jídlech, která nesmíte jíst. Dodržujte svoji dietu, klidně na to někdy upozorněte, ale neměli byste to stále omílat před kamarády.

Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 94 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Plánování a životní styl

V jiných jazycích:

English: Lose 25 Pounds in Two Months, Français: perdre 12 kilos en deux mois, Italiano: Perdere 10 Chili in Due Mesi, Español: bajar 10 kilos en dos meses, Deutsch: 25 Pfund in 2 Monaten abnehmen, Português: Perder 12 Quilos em Dois Meses, Nederlands: 12 kilo afvallen in twee maanden, Русский: сбросить 10 кг за два месяца, 中文: 两个月内减11公斤, Bahasa Indonesia: Menurunkan 10 Kg Berat Badan dalam 2 Bulan, العربية: إنقاص 12 كجم من الوزن خلال شهرين, Tiếng Việt: Giảm 12 kg trong hai tháng

Stránka byla zobrazena 1 479 krát.
Byl tento článek přesný?