Jak zhubnout 5 kilogramů za týden

Hubnutí není proces hotový přes noc. Nějakou dobu trvá vytvořit si správný zdravotní styl nejen kvůli shazování kilogramů, ale také udržení si ztráty. Přesto existují způsoby, jak vidět rozdíl za jeden týden. Tady je návod, jak zhubnout 5 kilogramů za jeden týden.

Postup

  1. 1
    Rozepište si cvičení. Rozhodněte se, jakého rozvrhu se můžete držet, abyste cvičili alespoň hodinu denně po celý týden. Zkuste si dát čas na dojíždění, sprchu a přípravu před dalším setkáním. Často můžete najít "vzorové cvičení" na internetu, které zahrnuje kardio aktivity, které spalují hodně tuku a kalorií, a silový trénink pro tónování těla.
    • '10 minut protažení: zvýšení flexibility, zahřátí svalů atd.
    • 25 (nebo více) minut kardia: plavání, běhání, jízda na kole atd.
    • 25 (nebo více) minut posilování: jeden den ruce, jeden den nohy, jeden den hrudník a záda atd.
  2. 2
    Naplánujte si jídlo. Kupte si všechny potraviny, které budete potřebovat, na týden dopředu, aby nedošlo ke zbloudění z vašeho jídelníčku. Jezte každý den 3 jídla a 2 svačiny. První jídlo by mělo být do hodiny po probuzení a poslední svačina by neměla být méně než hodinu před spaním. Snažte se najít potraviny, které mají pod 500 kalorií a svačinky pod 100 kalorií. To vám umožní jíst přibližně 1700 kalorií denně po celý týden. Popořadě jezte: snídani, svačinu, oběd, večeři a svačinu.
    • Jezte malá "jídla", která jsou bohatá na bílkoviny a mají málo tuku a uhlohydrátů.
    • Po celý týden pijte pouze vodu.
    • Kvůli kontrole nad velikosti porcí si vařte všechny potraviny sami.
    • Vyhýbejte se nadměrnému solení.
    • Jezte co nejvíce čerstvého ovoce a zeleniny můžete. Ale vyhněte se banánům a bramborám, které mají hodně kalorií.
  3. 3
    Vytvořte si večerní rituál. Dodá vám něco navíc ke ztracení těch 5 kilogramů do konce týdne. Abyste zajistili, že tento "rituál" budete vykonávat, vyvarujte se cvičení pozdě v noci, to by mohlo způsobit, že budete chtít tuto část rituálu vynechat.
    • Udělejte 20 panáků. To vám pomůže zahřát svaly.
    • 10 minut se protahujte. Vylepšete svojí flexibilitu potom, co jste zahřáli své svaly.
    • 5 minut běžte na místě. Zvedejte při tom kolena, co nejvýš budete moci.
    • Udělejte 100 sedů lehů. Rozdělte je do setů po 20 nebo 25 v závislosti na vašich schopnostech.
    • Udělejte tolik kliků, kolik dokážete. Pokut musíte, dělejte "dámské kliky."
    • Znovu se protáhněte. To vylepší vaší flexibilitu na další den a zabrání svalům příliš se napnout, zatímco budete spát.
    • Vypijte celou sklenici vody. To pročistí váš systém a bude vás to hydratovat.
    • Omyjte si obličej nebo se osprchujte. Nechcete mít před spaním na obličeji pot a nečistoty.

Tipy

  • Pokud máte stále velký hlad, vypijte před přijímáním potravy 2 sklenice vody. To vám pomůže sníst méně, protože voda vás zaplní.
  • Pokaždé, když cvičíte, myslete na to, jak dobře budete potom vypadat a cítit se.
  • Pijte vodu.
  • I když se necítíte na cvičení, prostě vstaňte a udělejte to.
  • Přestaňte používat cukr.
  • Dělejte kardio cvičení 2-3 krát týdně. Najděte si ho na youtube, pokud musíte.
  • Motivujte se odměnami.
  • Nejezte po 18:00.

Varování

  • Vyhýbejte se uhlohydrátům a sladkostem.

Věci, které budete potřebovat

  • Čerstvou zeleninu a ovoce.
  • Kus papíru a pero/tužku na váš plán.

Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 42 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Plánování a životní styl

V jiných jazycích:

English: Lose 5 Kilograms in One Week, Español: adelgazar 5 kilos en una semana, Português: Perder 5kg em Uma Semana, Deutsch: In einer Woche 5 Kilo abnehmen, Italiano: Perdere 5 Chili in Una Settimana, Français: perdre 5 kilos facilement et naturellement en une semaine, Nederlands: In een week tijd 5 kilo afvallen, Русский: сбросить 5 килограммов за неделю, 中文: 一周内减掉5公斤, Bahasa Indonesia: Menurunkan Berat Badan 5 Kilogram Dalam Seminggu, 한국어: 일주일 만에 5kg 빼기, العربية: خسارة خمسة كيلوجرامات في أسبوع واحد, Tiếng Việt: Giảm 5 kg trong một tuần, ไทย: ลดน้ำหนัก 5 กิโลกรัมใน 1 อาทิตย์, 日本語: 1週間で5kg痩せる, हिन्दी: एक सप्ताह में 5 किलोग्राम वज़न कम करें, Türkçe: Bir Haftada Beş Kilo Nasıl Verilir

Stránka byla zobrazena 1 558 krát.
Byl tento článek přesný?