Jak zhubnout 7 kilo za 2 týdny

V tomto článku:Rychlá ztráta kilogramůPotlačení chutíReference

Nejlepší způsob jak zhubnout pár kilo a udržet je pryč je osvojit si zdravý a udržitelný životní styl, který můžete během času dodržovat. Když se dáte na rychlou drastickou dietu a zhubnete rychle, je možné, že z většiny ztrácíte váhu vody a kila, která skutečně ztratíte, se pravděpodobně vrátí (a s pomstou), jakmile začnete jíst zase normálně. Bohužel přesto mnoho z nás odkládá hubnutí, dokud není pod tlakem času nadcházející události, ať už jde o svatbu, výlet na Bahamy nebo středoškolský sraz, a potom zoufale spěchá na způsoby, jak na poslední chvíli zhubnout. Ať už je váš důvod pro rychlou dietu jakýkoliv, tento článek vám ukáže to, co je třeba udělat pro co nejrychlejší ztrátu kilogramů.



Upozornění: Tento článek má být čistě informativní a v žádném případě nepodporuje rychlé drastické diety. Pro radu jak zhubnout zdravým způsobem se podívejte na článek Jak zhubnout.

1
Rychlá ztráta kilogramů

  1. 1
    Snažte se jíst zhruba 1000 kalorií denně. Přestože byste nejedli takhle málo pravidelně, většina lidí bez ohledu na jejich tělesný typ nebo současnou váhu bude rychle hubnout, když jí mezi 1000 a 1200 kaloriemi.
    • Pravděpodobně budete cítit málo energie, když budete jíst takhle málo, takže se snažte naplánovat svůj život podle toho a vyvarovat se náročné fyzické aktivitě.
  2. 2
    Seznamte se s obsahem kalorií potravin, které jíte. S tak striktním omezením kalorií je důležitě zapisovat si, co jíte, a plánovat svůj den podle toho, abyste si "nevyplýtvali " všechny kalorie najednou.
    • Zvykněte si číst všechny etikety na potravinách, odměřovat si porce a sledovat kalorie v salátových dresincích, omáčkách, oleji a nápojích.
  3. 3
    Vyřaďte cukr a většinu uhlohydrátů. Potraviny jako je pečivo, rýže, těstovina, sušenky a zmrzliny jsou nadupané kaloriemi, nenasytí vás a v oblasti výživy toho poskytují jen málo. Váš jídelníček by se měl skládat primárně ze zeleniny, libových bílkovin a ovoce bohatého na vlákninu, jako jsou jablka.
  4. 4
    Věnujte se nějakému lehčímu fyzickému cvičení. Intensivní aerobní trénink vám může pomoci zhubnout dlouhodobě rychleji, ale v rozpětí dvou týdnů bude mít na rychlost hubnutí jen malý vliv. Nejlepší je šetřit energii a dát se na běhání, jízdu na kole, plavání a lehký jogging, což vám pomůže spálit extra kalorie, aniž by vás to vyčerpalo.
    • Hodinová procházka spálí mezi 200 a 300 kaloriemi. [1] Kalorie spalované cvičením budou záviset na vaší současné váze.
    • Vždy je dobré cvičit, ale měli byste věnovat většinu vaší snahy na správnou stravu, protože to bude hrát v hubnutí největší roli.
  5. 5
    Vařte si svá vlastní jídla. Pokud je vaším cílem jíst kolem 1000 kalorií denně, pak vše, co si objednáte v restauraci, bude blízko k dosažení, nebo potenciálnímu přesažení, omezení kalorií. Nejlepší je připravit si jídla doma tak, abyste mohli kontrolovat přísady stejně jako velikost porce vašeho jídla.
    • Přejděte na sprej na vaření místo olivového oleje, rostlinného oleje nebo másla. Přestože olivový olej ej zdravý tuk, obsahuje jeho lžíce zhruba 120 kalorií, což si opravdu nemůžete při dietě o 1000 kalorií denně dovolit. [2]
    • Zabalte si ráno před prací nebo školou oběd s sebou. Ujistěte se, že přidáte zdravé svačinky k chroustání, když dostanete hlad, jako je celer a mrkev.

2
Potlačení chutí

  1. 1
    Pijte hodně vody - a jenom vody. Voda vás pomůže zaplnit během jídly a je to dobrý způsob, jak při dietě udržet náladu a úroveň energie. Noste si s sebou všude láhev vody a popíjejte ji během dne.
    • Neplýtvejte těch pár kalorií, co máte, na slazené nápoje, ovocné šťávy a alkohol. Vyřaďte tyto nezdravé nápoje ze svého jídelníčku, alespoň na další dva týdny.
    • Pokud jste zvyklí pít slazené nápoje, přejděte na dietní verzi nebo perlivou vodu, které mají obě nula kalorií.
  2. 2
    Pijte černou kávu nebo neslazený zelený čaj. Tyto nápoje mají nula kalorií a kofein, který obsahují, pomůže zkrotit chutě.
    • Pokud máte potíže s nočními svačinkami, udělejte si hrnek bezkofeinové kávy nebo čaje, aby vám pomohl potlačit vaší touhu po jídle.
  3. 3
    Žvýkejte žvýkačku. Žvýkání žvýkačky obelstí vaše tělo tak, aby si myslelo, že něco jí, a méně pravděpodobně budete chtít něco posvačit, když máte něco v ústech.
  4. 4
    Čistěte si zuby mezi jednotlivými jídly. Nejen že to zlepší zdraví vašich zubů a dásní, ale bude vás to méně lákat k svačení z nudy, když se vaše ústa cítí čistá a svěží.
  5. 5
    Dopřejte si jiné příjemné aktivity, než je jídlo. Nejúčinnějším způsobem držení diety je udržovat se rozptýlení a zaneprázdnění, abyste neustále nemysleli na jídlo (nebo jeho nedostatek). Udělejte si plány s přáteli, soustřeďte se na své koníčky, dejte si horkou vanu, sledujte svůj oblíbený film nebo televizní show, čtěte si knížku, jděte plavat atd.

Tipy

  • Čím více vážíte, tím snazší je rychle zhubnout, protože vaše tělo má více tuku navíc. Pokud již máte zdravou váhu, může být nemožné zhubnout 7 kilo za dva týdny bez vážného poškození zdraví.
  • Rychlá ztráta hmotnosti pomocí nárazových drastických diet obvykle znamená ztráta převážně váhy vody. Pokud chcete opravdu zhubnout a udržet si váhu, je lepší to udělat postupně tak, že si osvojíte zdravý udržitelný jídelníček, který zvládnete dodržovat.

Varování

  • Může být lákavé jíst co nejméně je to možné, abyste rychle zhubli, ale jíst příliš málo může vážně poškodit vaše tělo. Nikdy nejezte méně než 1000 kalorií více než 3 dny v řadě.
  • Buďte opatrní! Pokud se cítíte malátní, zpocení, dezorientovaní nebo cítíte nevolnost, PŘESTAŇTE. Dejte si něco k jídlu, jako ovocný džus a nějaké krekry. Pokud se necítíte do hodiny lépe, vyhledejte lékařskou pomoc. Chcete rychle zhubnout, ne si trvale ublížit.
  • Tento druh dramatického, rychlého zhubnutí často není udržitelný. Pokud hledáte dlouhodobou ztrátu váhy, je lepší jíst normální množství (1800-2300 kalorií denně) zdravého jídla a začít pravidelně cvičit.

Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 11 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Plánování a životní styl

V jiných jazycích:

English: Lose 15 Pounds in 2 Weeks, Italiano: Perdere 7 Chili in 2 Settimane, Deutsch: In 2 Wochen 7 Kilo abnehmen, Português: Perder Sete Quilos em Duas Semanas, Español: perder 7 kilos en 2 semanas, Русский: сбросить 7 кг за две недели, Français: perdre 7 kilos en 2 semaines, 中文: 两周内减重15磅(6.8kg), Bahasa Indonesia: Menurunkan 7 Kilogram Berat Badan Dalam 2 Minggu, Nederlands: Zes kilo in twee weken afvallen, العربية: فقدان 7 كيلو جرام في أسبوعين, हिन्दी: 2 सप्ताह में 7 किलोग्राम (15 पाउंड) वजन घटाएँ, Tiếng Việt: Giảm 7 kg trong 2 tuần, 日本語: 2週間で6キロ減量する

Stránka byla zobrazena 2 714 krát.
Byl tento článek přesný?