Jak zhubnout o kilogram za jeden den

Pokoušet se zhubnout o jeden kilogram za pouhý den je extrémní a potenciálně nebezpečný způsob hubnutí. Ve většině případů se jako bezpečný způsob hubnutí doporučuje okolo jednoho kilogramu za týden, takže dosáhnout toho za den, je těžký úkol a neměli byste jej brát na lehkou váhu. Existují chvíle, kdy můžete potřebovat rychle zhubnout kvůli nějaké události, například pokud jste boxer, nebo žokej, ale pokaždé byste to měli konzultovat se zkušeným trenérem a doktorem. Pokud zhubnete za jeden den, bude no především voda, která se rychle vrátí.

Metoda 1 ze 2:
Vypoťte se

  1. 1
    Navštivte saunu. Jeden z nejpřímějších způsobů jak rychle ztratit váhu vody, je jednoduše ji vypotit. To je krátkodobá technika, která je běžná mezi boxery a dalšími zápasníky aby se zbavili před zápasem nadbytečných kilogramů. Můžete se vypotit jakýmkoliv způsobem, ale strávit nějaký čas v sauně by bylo nejspíš časově nejefektivnější. Tam se rychle vypotíte a shodíte váhu vody.
    • Protože může být sauna intenzivní, měli byste v ní zůstávat na krátké intervaly 15 až 30 minut.
    • Po každém intervalu zkontrolujte svoji váhu, abyste zjistili, kolik už jste shodili. [1]
    • Pokud se v sauně potíte hodně a začnete být dehydratovaní, vaše tělo začne zadržovat vodu, takže u sebe mějte nějakou vodu a pravidelně kontrolujte svůj úbytek váhy. [2]
    • Horká koupel bude fungovat stejně jako sauna.
  2. 2
    Cvičte. Ještě jednodušší způsob jak se zapotit je cvičení. Když zkusíte běhání, jízdu na kole, nebo jiný druh energetické fyzické aktivity, začnete se potit, což vám ve výsledku pomůže dočasně shodit nějakou váhu vody. Někteří atleti trénují hodně oblečení, aby podnítili více pocení, ale může to být nebezpečné a může to vést k přehřátí, což může být osudné. [3]
    • Bikram jóga je cvičení ve vyhřátém prostředí, což způsobí, že se budete potit mnohem více, než normálně.
    • Horko a vlhkost může způsobit nemoci spojené s horkem a doporučuje se zajít na kontrolu k doktorovi, před tím než podstoupíte tento druh cvičení. [4]
  3. 3
    Vyzkoušejte saunový oblek. Další způsob jak vyvolat pocení, je cvičit zatímco nosíte saunový oblek. Tento oblek vás jednoduše donutí potit se při cvičení více, než byste se potili při nošení vhodnějšího oblečení. Při těchto technikách pocení můžete velmi rychle shodit kila vody, ale ty znova naberete zpět ještě rychleji, jakmile něco sníte, nebo vypijete. [5]
  4. 4
    Poznejte rizika. Se všemi těmito technikami pocení je spojeno nebezpečí dehydratace, nemoci spojené s horkem a elektro-deficit. Měli byste si promluvit se zdravotními profesionály ještě před tím, než zvážíte jakoukoliv z těchto metod. Pokud se snažíte shodit váhu kvůli zápasu v boxu, nebo zápasu ve wrestlingu, uvědomte si, že kvůli náhlé změně váhy můžete mít problém jasně uvažovat, protože ztrácíte sílu a může vést k náhlým změnám nálady. [6]
    Reklama

Metoda 2 ze 2:
Upravte příjem sodíku, škrobu a vody

  1. 1
    Stále pijte vodu. Pokud chcete snížit obsah zadržované vody, měli byste pít spoustu vody. Tím, že budete udržovat svůj příjem vody, pomůžete tím svému tělu efektivně vyplavovat přebytečnou sůl, která způsobuje zadržování vody. Pokud budete pít nejméně 8 sklenic vody denně, vaše tělo se naučí, že nepotřebuje zadržovat tolik vody k vypořádání se se solí. [7]
    • Pití spousty vody také zrychlí váš metabolismus, což vám pomůže dlouhodobě spálit více tuku. [8]
    • Je možné vypít příliš vody a trpět na intoxikaci vodou, což může být osudné. Může se to stát, když někdo pije příliš vody, nebo se přehydratuje po nemoci spojené s horkem. [9]
    • Pijte dostatek tekutin, abyste jen zřídka dostali žízeň a vaše moč byla světle žlutá, nebo bezbarvá. [10]
    • Pokud se snažíte shodit rychle několik kilogramů, neměli byste celý den nic pít. Pomůže vám to shodit několik kilo vody, ale není to dobré pro zdraví. [11]
  2. 2
    Omezte sůl. Množství soli obsažené v našem těle, ovlivňuje stupeň zadržování vody, v podstatě ovlivňuje, kolik přebytečné vody zadržujeme. Vaše tělo potřebuje okolo 2000-2500mg sodíku denně, aby fungovalo a pokud konzumujete mnohem více než to, potom zadržujete vodu. [12] Pokud omezíte příjem soli na 500 až 1500mg denně, což jsou 2 čajové lžičky, budete zadržovat méně vody. [13]
    • Sůl můžete nahradit kořením, kterým si jídlo ochutíte, jako zázvor a černý pepř.
  3. 3
    Jezte méně škrobových karbohydrátů. Omezení množství karbohydrátů a jídla se škrobem je dobře známý základ spousty dietních plánů. Držet se zdravých celozrnných karbohydrátů a ovoce a zeleninu bohatou na vlákninu je součástí vyvážené, zdravé stravy. [14]
    • Škrobové karbohydráty vedou k zadržování vody, příbytku vodní váhy a nadýmání.
  4. 4
    Zvažte zdravější, udržitelnější způsob jak shodit na váze. Pokud se snažíte zhubnout, i když je to na zápas, měli byste se snažit vyhýba rapidním úbytkům na váze protože riskujete víc, než můžete získat. Trenéři boxu a wrestlingu doporučují zápasníkům zůstávat na dvou, nebo čtyřech kilogramech nad jejich zápasnickou váhou, takže před zápasem mohou bezpečně a pozvolna shodit kila navíc. [15]
    • Rapidní úbytek váhy je kontroverzní i v těchto sportech a by se brát na lehou váhu, nebo bez pomoci expertů. [16]
    • Když si představíte, co vás bude rychlý úbytek váhy stát, jako zdraví, může vám rapidní úbytek váhy připadat kontraproduktivní.
    • Abyste shodili pár kil udržitelným a zvládnutelným způsobem, zkombinujte zdravý jídelníček se spoustou cvičení.
    Reklama

Varování

  • Vždy se poraďte se svým lékařem, než podstoupíte hubnutí.
Reklama

O tomto wikiHow

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 20 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.
Kategorie: Zdraví
Stránka byla zobrazena 4 662 krát.

Pomohl vám tento článek?

Reklama