Jak zmenšit velikost pasu

Tuk, který se hromadí kolem pasu a břicha může být vašemu zdraví velmi nebezpečný. Tuk v této části těla je tak nebezpečný, protože se hromadí kolem hlavních orgánů těla. Zvyšuje riziko vysokého krevního tlaku, onemocnění srdce, demence, cukrovky a určitých druhů rakoviny. Je mnoho věcí, které můžete udělat pro zmenšení velikosti vašeho pasu, spálení tuku v oblasti břicha a zlepšení vašeho zdraví. Tady je několik kroků jak zmenšit velikost pasu.

Postup

  1. 1
    Jezte stravu bohatou na bílkoviny, ryby a drůbež, celozrnné výrobky a nízkotučné mléčné výrobky. Udělání zdravých změn ve vašem jídelníčku omezí množství cukru a tuku, který trávíte, což vám dá více energie a živin, které může vaše tělo využít. Omezte množství zpracovaných potravin, které konzumujete, často obsahující přísady, které nepřispívají k hubnutí.
  2. 2
    Snižte váš současný příjem kalorií jen o 100 kalorií, abyste spálili dalších 5,4 kg za rok. Zkuste vyřadit 100 kalorií v potravinách s vysokým obsahem tuku nebo cukru, jako jsou moučníky, slazené nápoje a smažené potraviny.
  3. 3
    Konzumujte snídaně, které jsou bohaté na bílkoviny. Jídlo bohaté na bílkoviny jako první věc po ránu, zrychlí váš metabolizmus, takže začnete spalovat kalorie během dne účinněji. Potraviny bohaté na bílkoviny vám také pomohou cítit se déle plnější, což odvrátí hlad a zabrání touze sníst toho během dne více.
  4. 4
    Dejte si všechna jídla a dávejte si mezi nimi pár menších zdravých svačinek, pokud máte stále hlad. Vynechávání jídel vám nepomůže zhubnout, ale zpomalí váš metabolizmus, takže vaše tělo nemůže účinně pálit kalorie.
  5. 5
    Posilujte a budujte si svaly, abyste spalovali tuk efektivněji. Silový trénink pomůže po cvičení nakopnout váš metabolismus. Tělo s více svaly také bude spalovat více kalorií, než tělo s tukem, takže zahrňte do svého pohybového režimu také silový trénink. Také si můžete posílit břišní svaly tím, že budete dělat cviky, které jsou zaměřeny přímo na tuto oblast, jako jsou sklapovačky a prkno, což vám pomůže vybudovat svaly a zmenšit velikost pasu.
  6. 6
    Běhejte, procházejte se nebo se věnujte intervalovému tréninku, abyste spálili tuk v břiše. Běhejte 30 až 60 minut 2 až 4 krát týdně, pokud jste schopni dělat to bezpečně. Pokud nejste schopni běhat bezpečně, procházejte se po stejnou dobu a pomalu si budujte kondici, než budete schopni běhat. Intervalový trénink ej také účinný, takže můžete provádět intervaly běhání a chůze až 30 minut, abyste pomohli tělu spalovat tuk.
  7. 7
    Relaxujte a naučte se vypořádat se zdravým způsobem se stresem. Stres způsobí, že tělo bude skladovat tuk v oblasti pasu a břicha. Místo zklidňování stresu nezdravými potravinami, mějte po ruce zdravé jídlo jako náhražku, pro zklidnění nervů cvičte, nebo dělejte jógu či meditaci.
  8. 8
    Spěte alespoň 7 až 8 hodin denně, abyste redukovali hormony, které zvyšují chuť k jídlu. Nedostatek spánku může vést k touze jíst více, takže se ujistěte, že vaše tělo má dostatek odpočinku.
  9. 9
    Zůstaňte co nejvíce aktivní. Více pohybu během dělání každodenních činností vám pomůže spálit více kalorií a udržet metabolismus v chodu. Choďte do schodů místo používání výtahu a pokud dlouhou dobu sedíte u stolu, každou chvíli vstaňte a projděte se, nebo jeďte do obchodu na kole, místo toho, abyste jeli autem.

Věci, které budete potřebovat

  • Nízkotučné potraviny bohaté na bílkoviny
  • Váhu

Informace o článku

Kategorie: Péče a životní styl

V jiných jazycích:

English: Reduce Waist Size, Italiano: Ridurre il Girovita, Español: reducir el tamaño de la cintura, Deutsch: Den Taillenumfang verringern, Português: Reduzir a Cintura, Français: réduire son tour de taille, Nederlands: Afvallen rond je middel, 中文: 减小腰围, Русский: уменьшить размер талии, Bahasa Indonesia: Mengurangi Ukuran Pinggang, 한국어: 허리 사이즈 줄이는 법, Tiếng Việt: Giảm kích thước vòng eo, العربية: تنحيف الخصر, ไทย: กระชับรอบเอว, 日本語: お腹痩せ, हिन्दी: कमर का साइज़ कम करें

Stránka byla zobrazena 1 773 krát.
Byl tento článek přesný?