Jak zvládnout taneční krok Shuffle

V tomto článku:Taneční krok T-StepRunning ManDejte to dohromadyReference

""Shuffle"" je taneční krok, pocházející z ""Melbourne Shuffle,"" což je energický klubový tanec, který vznikl na konci 80. let, během energické undergroundové hudební vlny v australském Melbourne. [1]Základem tanečního kroku shuffle je rychlý pohyb pata špička, který se nejlépe tancuje na elektronickou hudbu. Nicméně modernější shuffle, který v roce 2009 proslavil LMFAO's v hudebním klipu písně ""Party Rock Anthem"", se dostal také do klubů a populární kultury. Abyste mohli tancovat tento typ shuffle, potřebujete ovládnout taneční kroky ""T-Step"" a ""Running Man"" a naučit se jak přejít z jednoho do druhého. Pro více informací přeskočte níže.

1
Taneční krok T-Step

  1. 1
    Zvedněte jednu nohu do vzdálenosti cca 30 cm od země. Tohle je začínající postoj pro ""T-Step.""
  2. 2
    Zvedněte vaši pravou nohu a šoupněte špičkou vaší levé nohy směrem dovnitř. Zvedněte ji ve vzdálenosti cca 15 cm od země, zvedáním vašeho kolena nahoru a dovnitř, přičemž se vaše lýtko a noha vzdaluje od těla. Když zvedáte vaši pravou nohu, tak levá noha by měla šoupat směrem dovnitř, tak, že vaše špička směřuje dovnitř a ne ven. K tomuto by mělo docházet ve stejné chvíli, když zvedáte vaši pravou nohu.
  3. 3
    Směřujte vaši pravou nohu dolů, přičemž šoupněte špičkou vaší levé nohy ven. Směřujte vaši pravou nohu dolů směrem ven, dokud špička vaší nohy není na zemi. Jedná se o rychlý pohyb, takže nemusíte dát na zem celou vaši nohu. Jakmile směřujete vaši pravou nohu zpátky na zem, šoupněte špičkou vaší levé nohy směrem ven tak, aby vaše špička směřovala směrem ven.
  4. 4
    Udělejte alespoň pět kroků směrem doprava. Trénujte kombinaci pohybů vaší pravé a levé nohy. Posouvejte se směrem doprava, podle směru vaší špičky, při zvedání a pokládání vaší pravé nohy a zároveň šoupání vaší levé špičky dovnitř a ven. Jakmile si tuto techniku osvojíte, vaše pravá noha by se měla zvednout přesně v okamžiku, kdy se špička vaší levé nohy stočí dovnitř a vaše pravá noha by měla směřovat dolů, když se špička vaší levé nohy stočí ven.
  5. 5
    Běžte nalevo. Jakmile provedete alespoň pár kroků doprava, můžete to změnit na levou stranu. Jakmile vaše pravá noha dopadne naposledy na zem, změňte ji na ""šoupací"" nohu a začněte zvedat a pokládat vaši levou nohu, zatímco špička vaší pravé nohy šoupe dovnitř a směrem vlevo.
  6. 6
    Pokračujte v šoupání na obě strany. Po tom, co jste provedli alespoň pět kroku nalevo, změňte směr zpátky napravo a trénujte tak dlouho, dokud si šoupání neosvojíte – nebo pokud potřebujete přestávku. Přestože je ""T-Step"" hlavně o práci nohou, můžete zapojit ruce a oddálit je trochu od těla a posunout je směrem k tělu když se vaše koleno přibližuje a oddalovat, když se vaše koleno oddaluje.

2
Running Man

  1. 1
    Zvedněte vaši levou nohu ve vzdálenosti cca 30 cm před vaši pravou nohou. Vaše levá noha by měla být celá na zemi, přičemž byste se měli dotknout země špičkou vaší pravé nohy.
  2. 2
    Zvedněte vaši pravou nohu. Nakloňte se a přidejte pravou nohu. Zvedněte ji cca 15 cm do vzduchu, spolu s mírným zvednutím vašeho kolena. Vaše levá noha by měla zůstat na stejném místě.
  3. 3
    Posuňte vaši levou nohu zpátky do vzdálenosti asi stejně velké, jako je délka vašeho chodidla, zatímco vaše pravá noha zůstává vyset ve vzduchu.
  4. 4
    Vaše pravá noha zůstává na místě, přičemž zvedáte vaši levou nohu zpátky na špičku. Tohle vám ulehčí zvednout vaši levou nohu v dalším kroku.
  5. 5
    Zvedněte vaši levou nohu. Teď stačí opakovat stejný pohyb střídáním nohou. Nakloňte se a přidejte levou nohu. Zvedněte ji do vzdálenosti asi 30 cm do vzduchu, spolu s mírným zvednutím vašeho kolena. Vaše pravá noha by měla zůstat na stejném místě.
  6. 6
    Posuňte vaši pravou nohu zpátky do vzdálenosti asi stejně velké jako je délka vašeho chodidla, zatímco vaše levá noha zůstává vyset ve vzduchu.
  7. 7
    Vaše levá noha zůstává na místě, přičemž zvedáte vaši pravou nohu zpátky na špičku. Tohle vám ulehčí zvednout vaši levou nohu v dalším kroku.
  8. 8
    Pokračujte ve střídání nohou, posouvejte jednu nohu nahoru, přičemž druhou zpět dokud si neosvojíte taneční pohyb ""Running Man"".

3
Dejte to dohromady

  1. 1
    Přechod z kroku ""T-Step"" do ""The Running Man."" Aby se vám podařil shuffle, musíte kombinovat ""T-Step"" a ""The Running Man."" Stačí se jednoduše přesunout na jednu stranu, když děláte ""T-Step"" a pak přejít do ""Running Man"" namísto toho, než abyste se začali posunovat na druhou stranu. Udělejte 5 kroků doleva, a když zvednete vaši levou nohu naposledy, otočte se o 90 stupňů dopředu nebo dozadu a použijte tuto nohu jako vedoucí nohu pro ""Running Man.""
    • Dělejte ""The Running Man"" na místě nebo klidně i v kolečku, abyste se ukázali. Potom, co budou obě nohy na zemi, vyberte si tu, kterou zvednete pro ""T-Step"" a začněte dělat tento typ šoupání. Tento trik můžete také použít pro změnu směru dozadu a dopředu mezi těmito dvěma tanečními pohyby.
  2. 2
    Přechod z ""The Running Man"" do ""T-Step."" Začněte děláním ""The Running Man"" buď více méně na místě, nebo v kruhu a potom se otočte o 90 stupňů napravo nebo nalevo a začněte se pohybovat zleva doprava, jako když děláte ""T-Step."" Až budou obě vaše nohy na místě během ""The Running Man"" zvedněte jednou nohu a použijte ji jako vaši zvedací nohu pro ""T-Step"" a pohybujte se ve směru této nohy.
  3. 3
    Střídejte mezi těmito dvěma shuffly. Můžete střídat ""T-Step"" a ""The Running Man"" v jakém směru chcete. Můžete udělat dva kroky ""T-Step,"" otočit se a pak se posunout doprava na ""Running Man."" Můžete udělat dva nebo tři kroky ""The Running Man"" a pak přepnout zpět do ""T-Step,"" udělat pár kroků tohoto tanečního kroku a pak se vrátit do ""The Running Man"".
    • Můžete také zdůraznit jeden pohyb před druhým. Můžete se více zaměřit na ""T-Step"" and občas najednou přejít do ""The Running Man"" nebo obráceně. Nemusíte tancovat oba kroky ve stejné míře.
  4. 4
    Přidejte otočku. Jestli chcete dát vašemu shuffle trochu na zajímavosti, stačí udělat otočku, když děláte ""The Running Man"" nebo ""T-Step."" Když děláte ""The Running Man,"" při tom pohybu, jako když běžíte, se mírně otáčejte v kruhu pokaždé, když postavíte vaši nohu na zem. Nejdřív to natrénujte pomalu, lépe se do toho dostanete.
    • Přidejte otočku, když děláte ""T-Step,"". Když je vaše šoupací noha na zemi, šoupněte ji do středu kolečka, zatímco se otáčíte okolo kruhu otáčením vaší zvednuté nohy.
  5. 5
    Přidejte pohyb rukou. Přestože pohyby vašich nohou jsou nejdůležitější, jakmile se do toho dostanete, můžete se zaměřit i na ruce. Jestli necháte ruce kolem těla, když děláte tyto taneční pohyby, budete vypadat jako robot. Namísto toho dejte ruce trochu od těla a mávejte jimi přirozeně ve směru vašich nohou.
    • Jestli děláte ""T-Step,"" pohybujte s rukama od těla kdykoliv je vaše zvednutá levá noha na zemi a vraťte ruce k tělu, když vaši nohu zvednete.
    • Jestli děláte ""The Running Man,"" pohybujte s rukama k tělu a od těla v zábavném stylu, který napodobuje běhání a přidejte hip-hopový styl.

Tipy

  • Nepotřebujete žádné speciální boty pro shuffle – stačí normální tenisky, ve kterých se můžete pohodlně pohybovat a skákat na tanečním parketu.


Informace o článku

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 14 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Kategorie: Tanec

V jiných jazycích:

English: Shuffle (Dance Move), Español: bailar shuffle, Português: Fazer o Shuffle (Passo de Dança), Italiano: Eseguire lo Shuffle (Passo di Danza), Русский: танцевать шафл, 中文: 跳曳步舞, Deutsch: Anleitung für den Shuffle (Tanzschritt), Français: danser le Shuffle, Tiếng Việt: Nhảy điệu Shuffle, Bahasa Indonesia: Berdansa "The Shuffle"

Stránka byla zobrazena 18 973 krát.
Byl tento článek přesný?